juni 2016

HELSIKE! Glemte sprøyten idag og tok den nå over 2 timer for sen :( Det går fint ikke sant? Går på Puregon, hormonstimulering med naturlig befruktning.
Skal vel helst ta den til samme tid, har hørt det går med en times forskjell. Det går sikkert bra, får ikke gjort noe med det. Sett på alarm på telefonen din heretter ;)

Skal vel helst ta den til samme tid, har hørt det går med en times forskjell. Det går sikkert bra, får ikke gjort noe med det. Sett på alarm på telefonen din heretter ;)

Hadde alarm, men tankene var et helt annet sted.. Jaja. Tar den 1 time senere imorgen (med andre ord om 23 timer) så blir ikke forskjellen så stor ;)

Jeg tror ikke man rekker et forsøk før sommeren dersom man starter med spray...
Jo da. Fikk en plan i dag. Lang protokol og starter på spray den 1. juni. Er helt i lykkerus at vi prøver før sommerstengt!!!!

Jo da. Fikk en plan i dag. Lang protokol og starter på spray den 1. juni. Er helt i lykkerus at vi prøver før sommerstengt!!!!
Oi, så bra :D :D Hvor var dette igjen? Hvordan legger de det opp, så du rekker det? :)

Oi, så bra :D :D Hvor var dette igjen? Hvordan legger de det opp, så du rekker det? :)
Det er Porsgrunn. Vil ikke se i papirene, men det blir spray i 14 dager, sprøyter i 10, så innsett 2 dager etter uttak. Setter inn den 29. eller 30. juni. Har ikke alle datoer i hodet nå.

Hun så i papirene at vi var i systemmet siden desember 2015, gjennom Riksen osv., så hun var selv innstilt på å få til et forsøk før ferien. Det passet jo akkurat med syklusen.

Det er Porsgrunn. Vil ikke se i papirene, men det blir spray i 14 dager, sprøyter i 10, så innsett 2 dager etter uttak. Setter inn den 29. eller 30. juni. Har ikke alle datoer i hodet nå.
Knall :D

Fredag og ingen Tr. Som normalt dette etter medisiner og uthenting. Sist var også syklusen etterpå forlenger med en uke. Så håper Tr kommer iløpet av helga. Lei av å vente på å få komme igang med tabletter før innsett.

Jeg begynte å blø i dag, så fikk komme på kontroll av cysta allerede i dag. Den hadde heldigvis skrumpet såpass mye inn at legen mente den ville bli helt borte, så da skal jeg starte opp på sprøyter på CD 3-4 :D Jeg har ikke blødd kjempemye i dag, og han ville heller at jeg skulle vente én dag lenger enn én dag for kort med å begynne på sprøyter, så da tar jeg høyde for å begynne med det på mandag :D Kontroll på dag 4 med sprøyter, så da blir det torsdag. Wow, vi er plutselig skikkelig i gang igjen :D

Jeg begynte å blø i dag, så fikk komme på kontroll av cysta allerede i dag. Den hadde heldigvis skrumpet såpass mye inn at legen mente den ville bli helt borte, så da skal jeg starte opp på sprøyter på CD 3-4 :D Jeg har ikke blødd kjempemye i dag, og han ville heller at jeg skulle vente én dag lenger enn én dag for kort med å begynne på sprøyter, så da tar jeg høyde for å begynne med det på mandag :D Kontroll på dag 4 med sprøyter, så da blir det torsdag. Wow, vi er plutselig skikkelig i gang igjen :D

Så bra at cysten din også ble friskmeldt :)

CD 10 idag og 2 dager til kontroll. Håper på ett (gjerne to) fine egg på UL og EL om ikke alt for mange dager :)

Jeg flytter halveis inn hit, måtte lengre tid på stimulering med puregon sprøyter enn først antatt. Skal ha uttak på mandag , innsett forhåpentligvis på onsdag. Holder et ben i både mai og juni gruppen :)

Lykke til med uttak på mandag! :-) :-) :-)

Back
Topp