Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Siden Tamara godkjente gårsdagen, jakter vi på dagens 6500
Det er mulig sola gjør Tamara tilgivende for visse , særlig om instagram-kontoen får flere følgere? Og vi skravler innlegg med innhold, innimellm at vi nyter vårsola. Men vi kan jo prøve på 6500, det synes jeg.

Estimert start i går, korrigert for det som var slettet, og lagt til 6000 gir en estimert start i dag på 30 045 565, noe som tilsier at vi hittil i dag har skravlet ca 1600 innlegg

Siden Tamara godkjente gårsdagen, jakter vi på dagens 6500
Det er mulig sola gjør Tamara tilgivende for visse , særlig om instagram-kontoen får flere følgere? Og vi skravler innlegg med innhold, innimellm at vi nyter vårsola. Men vi kan jo prøve på 6500, det synes jeg.

Estimert start i går, korrigert for det som var slettet, og lagt til 6000 gir en estimert start i dag på 30 045 565, noe som tilsier at vi hittil i dag har skravlet ca 1600 innlegg
Som er bedre enn på samme tid i går

Har ikke instagram, så den må noen andre ta seg av :p (ja, jeg burde sikkert installert og fulgt babyverden for å bidra til den delen av utfordringen.. Men neh :p ).

Har ikke instagram, så den må noen andre ta seg av :p (ja, jeg burde sikkert installert og fulgt babyverden for å bidra til den delen av utfordringen.. Men neh :p ).
Jeg installerer ikke det pga en utfordring. Så viktig er det ikke. Livet mitt er livet mitt :-)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg installerer ikke det pga en utfordring. Så viktig er det ikke. Livet mitt er livet mitt :-)
Enig i den. Kommer aldri til å bli brukt uansett, orker ikke fylle opp telefonen med apper som ikke er i bruk.

Hva er gøy med det? (for en som ikke deler bilder av ungene sine på nett?) vet lite om det, så spørr av nysgjerrighet

Jeg syntes det er gøy å ta morsomme og rare bilder, bilder av mat, natur, dyr... Redigere dem litt og legge de ut. Det syntes jeg er gøy. Også syntes jeg det er koselig å se andres bilder.
Her kan du se hva jeg har lagt ut og syntes er gøy.. https://www.instagram.com/crasymom/

Jeg syns det er gøy å kunne dele hverdagsglimt med de som bor langt unna . Men er mer bevisst på hva/hvor ofte jeg deler nå.
Det sender jeg på sms eller messenger, til utvalgte personer

Back
Topp