Monique33
Gift med forumet
Så braAltså, hadde dere produsert en rekke meningsløse innlegg hadde dere klart 7550 innlegg. Men dere gjør ikke det... Dere skriver mye bra. Ergo er i går godkjent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braAltså, hadde dere produsert en rekke meningsløse innlegg hadde dere klart 7550 innlegg. Men dere gjør ikke det... Dere skriver mye bra. Ergo er i går godkjent![]()
Vi må jo prøve på detSå braDa får vi prøve å gjøre så godt vi kan i dag å, vil jo ha flere premier!!
![]()
Som er bedre enn på samme tid i gårSiden Tamara godkjente gårsdagen, jakter vi på dagens 6500
Det er mulig sola gjør Tamara tilgivende for visse , særlig om instagram-kontoen får flere følgere? Og vi skravler innlegg med innhold, innimellm at vi nyter vårsola. Men vi kan jo prøve på 6500, det synes jeg.
Estimert start i går, korrigert for det som var slettet, og lagt til 6000 gir en estimert start i dag på 30 045 565, noe som tilsier at vi hittil i dag har skravlet ca 1600 innlegg
Jeg installerer ikke det pga en utfordring. Så viktig er det ikke. Livet mitt er livet mittHar ikke instagram, så den må noen andre ta seg av(ja, jeg burde sikkert installert og fulgt babyverden for å bidra til den delen av utfordringen.. Men neh
).
Enig i den. Kommer aldri til å bli brukt uansett, orker ikke fylle opp telefonen med apper som ikke er i bruk.Jeg installerer ikke det pga en utfordring. Så viktig er det ikke. Livet mitt er livet mitt![]()
Du burde ha instagram fordi det er gøyHar ikke instagram, så den må noen andre ta seg av(ja, jeg burde sikkert installert og fulgt babyverden for å bidra til den delen av utfordringen.. Men neh
).
Jeg har lagt dere tilDu burde ha instagram fordi det er gøy![]()
Har hatt det før, ble aldri brukt og dermed til slutt slettet. Tydeligvis ikke min greieDu burde ha instagram fordi det er gøy![]()
Hva er gøy med det? (for en som ikke deler bilder av ungene sine på nett?) vet lite om det, så spørr av nysgjerrighetDu burde ha instagram fordi det er gøy![]()
Så hyggelig å høre at du trivesSå bratrives godt på forumet. God takhøyde for det meste, derfor vi skriver mye bra tenker jeg
![]()
Hva er gøy med det? (for en som ikke deler bilder av ungene sine på nett?) vet lite om det, så spørr av nysgjerrighet
Jeg syns det er gøy å kunne dele hverdagsglimt med de som bor langt unna . Men er mer bevisst på hva/hvor ofte jeg deler nå.Hva er gøy med det? (for en som ikke deler bilder av ungene sine på nett?) vet lite om det, så spørr av nysgjerrighet
Det er det som er så fint.Så hyggelig å høre at du trives![]()
Takhøyden her er rimelig høy, samtidig som vi ikke finner oss i noe tull og kråkesaker![]()
Jeg er ikke noe sånn redigerer... Eller deler egentlig. Som person.Jeg syntes det er gøy å ta morsomme og rare bilder, bilder av mat, natur, dyr... Redigere dem litt og legge de ut. Det syntes jeg er gøy. Også syntes jeg det er koselig å se andres bilder.
Her kan du se hva jeg har lagt ut og syntes er gøy.. https://www.instagram.com/crasymom/
Det sender jeg på sms eller messenger, til utvalgte personerJeg syns det er gøy å kunne dele hverdagsglimt med de som bor langt unna . Men er mer bevisst på hva/hvor ofte jeg deler nå.