Jordnærlykke
Glad i forumet
Vært på sykehuset i PregMet studie, hadde siste arbeidsdag, eller har jeg vært å finne i vannrett stilling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var sånn her også ! Fryktelig å våkne, så kom man seg opp og da var det greitUtrolig hvordan en hvil hjelper bare man kommer seg opp..jeg var stuuup trøtt med engang etterpå, men så kom sambo og vesla hjem og da gikk vi en tur så da hjalp det
![]()
Shit for en dag ! Blir godt med natta nå da !Jeg har sovet 4 timer i natt, vært på jobb i 4,5 timer, vært på butikken, lagd mat og hjulpet en gammel "tante" med den nye iPhonen hennes, var visst vanskelig det dernå er jeg helt mongo sliten!
Hahahahah ^^ var endel sånt som ble kastet her også ^^Her er det mannen som hoarder, skal endelig få kvittet meg med t-skjortene hans som er fra tinestafetten i 96 og slikt![]()
Hørtes ut som en deilig dag !Levert i bhg, sett serier, sovet, hentet i bhg, ligget på sofaen. Så uendelig trøtt HELE tiden!
Åå for en fin dag ! Da er det bare å hive seg i seng !Mest effektive dagen min på lenge!
Vasket klær til mini
Lunsj med to venninner i sola, litt shopping og middag ute med mannen![]()
Vi spaserte hjem, så er dødssliten nå![]()
Så spennende ! Begynner å nærme seg når man har siste arbeidsdag ja ! Ingenting i veien med vannrettVært på sykehuset i PregMet studie, hadde siste arbeidsdag, eller har jeg vært å finne i vannrett stilling.
Oi for en dag ! Kjenner jeg er misunnelig på babysvømming ! Går på det med vår, men får ikke vært med selv fordi jeg ikke får lov å løfte henneJobbet 8-12, osteopat 13.30, babysvømming 16, middag på Kinarestauranten og hjem på sofaFått dusjet nå men blir sofa frem til senga merker jeg
Åå for en fin dag ! Da er det bare å hive seg i seng !
Nopp !Må bare nyte sånne dager før mini kommer, kan ikke være like spontan da![]()
Satser på jeg får sove ekstra godt i natt (fram til jeg må opp å tisse da..)![]()
![]()
Det synes jeg var ganske mye jeg ! Er så imponert over energi nivået til mange her inne ! En tur på IKEA så hadde jeg sovet resten av dagen !Lite.
En tur på barnashus og IKEA, kjørt mannen på flyplassen og bare vært hjemme.
Vanlige-laget middag, dusjet unger, osv
Oi, flink !!Dusjet hunden og pusset tennene hennes, gått småturer med henne, vasket i 2. etasje... Alt i økter![]()
Du har hatt en produktiv dag ja ! Greit å få istand fødebagenJordmor, hentet flåttmiddel, tatt en dupp, vært på omvisning på sykehuset, handlet inn litt til fødebag og gått tur på en kirkegård med mannen for å finne en familiegrav.