Hva har dere gjort idag ?

Jobbet 8-12, osteopat 13.30, babysvømming 16, middag på Kinarestauranten og hjem på sofa ;) Fått dusjet nå men blir sofa frem til senga merker jeg

Utrolig hvordan en hvil hjelper bare man kommer seg opp..:p jeg var stuuup trøtt med engang etterpå, men så kom sambo og vesla hjem og da gikk vi en tur så da hjalp det:)
Var sånn her også ! Fryktelig å våkne, så kom man seg opp og da var det greit :)

Jobbet 8-12, osteopat 13.30, babysvømming 16, middag på Kinarestauranten og hjem på sofa ;) Fått dusjet nå men blir sofa frem til senga merker jeg
Oi for en dag ! Kjenner jeg er misunnelig på babysvømming ! Går på det med vår, men får ikke vært med selv fordi jeg ikke får lov å løfte henne :( så da er det mamma som tar seg av svømmingen :)
Kos deg på sofaen før natta du !

Lite.
En tur på barnashus og IKEA, kjørt mannen på flyplassen og bare vært hjemme.
Vanlige-laget middag, dusjet unger, osv

Åå for en fin dag ! Da er det bare å hive seg i seng !

Må bare nyte sånne dager før mini kommer, kan ikke være like spontan da :p

Satser på jeg får sove ekstra godt i natt (fram til jeg må opp å tisse da..) :) :p

Dusjet hunden og pusset tennene hennes, gått småturer med henne, vasket i 2. etasje... Alt i økter :)

Jordmor, hentet flåttmiddel, tatt en dupp, vært på omvisning på sykehuset, handlet inn litt til fødebag og gått tur på en kirkegård med mannen for å finne en familiegrav.

I dag har jeg: Googlet aaltfor mye om tegn på at fødsel nærmer seg (slimproppen gikk i går, og jeg er allerede utålmodig! :P ), vært hos jordmor (som heller ikke ville si noe..), spist altfor mye is, sett altfor mye på TV og gått en god kveldstur med hunden. :D

Levert i bhg. Vært på jobb. Hentet i bhg. Dratt hjem. Fått besøk av venninne. Bestilt og hentet middag. Pratet og kost oss. Dusjet. Og lagt meg. :)

Ha fått ungen på skole, luftet hundene,vasket kler, støvsuget å vasket , vore på butikken å handlet middag, laget middag , luftet hundene igjen,gjort lekser med ungen , fore på besøk å spronge å passet på en 1 åring og en som er 6 mnd eldre fordi vennineb skulle farge håre til andre venninen min . Blei ganske travelt å fere etter dei små pga dei var øve alt /opp i alt . Kom heim å laget kvelds å fekk ungen Ibsens . Luftet hundevenn å hengte opp kler ogso tilslutt la eg meg i sengen p tenker no på fødselen at den begynner å nerme seg

Lite.
En tur på barnashus og IKEA, kjørt mannen på flyplassen og bare vært hjemme.
Vanlige-laget middag, dusjet unger, osv
Det synes jeg var ganske mye jeg ! Er så imponert over energi nivået til mange her inne ! En tur på IKEA så hadde jeg sovet resten av dagen !

Jordmor, hentet flåttmiddel, tatt en dupp, vært på omvisning på sykehuset, handlet inn litt til fødebag og gått tur på en kirkegård med mannen for å finne en familiegrav.
Du har hatt en produktiv dag ja ! Greit å få istand fødebagen :) min er enda ikke helt ferdig..

Back
Topp