Hva har dere gjort idag ?

I dag har jeg: Googlet aaltfor mye om tegn på at fødsel nærmer seg (slimproppen gikk i går, og jeg er allerede utålmodig! :P ), vært hos jordmor (som heller ikke ville si noe..), spist altfor mye is, sett altfor mye på TV og gått en god kveldstur med hunden. :D
Hahaha Google er fint når ingen vil gi oss Noe svar ^^ for en koselig dag !

Ha fått ungen på skole, luftet hundene,vasket kler, støvsuget å vasket , vore på butikken å handlet middag, laget middag , luftet hundene igjen,gjort lekser med ungen , fore på besøk å spronge å passet på en 1 åring og en som er 6 mnd eldre fordi vennineb skulle farge håre til andre venninen min . Blei ganske travelt å fere etter dei små pga dei var øve alt /opp i alt . Kom heim å laget kvelds å fekk ungen Ibsens . Luftet hundevenn å hengte opp kler ogso tilslutt la eg meg i sengen p tenker no på fødselen at den begynner å nerme seg
Oi oi oi ! Det har gått unna for deg idag ja ! Så flink du har vært ! Fødselen nærmer seg for hver dag :o spennende å tenke på !

Har sovet minimalt andre natt på rad, siden en eller annen hund nabolaget har løpetid og hunden min er helt koko i hodet. Likevel har jeg vagget meg en tur med dem. Vært på IKEA med en venninne for å hjelpe henne med å kjøpe inn babystæsj og så har jeg vært en tur ute hos hesten. Nå er kroppen helt kaputt. Uke 36 å kjenner at kroppen er tung. Resten av dagen blir rolig og tidlig i seng.
Er hunden min like krakilsk i natt så er han å få til gi bort pris i morgen

Baka brød og rydda fryseren :) Har også startet på en serie i dag! Bare rukket å se en episode, men det ser lovende ut :happy: Har kun sett 1 serie før ..

Jeg har vasket alle trekkene og madrassen til vognbagen, trekkene til reisebagen og bilstolen, vasket håndklær og helseteppe, vasket babydynetrekk, fått mannen til å dra over gulvene, ryddet ut av barnerommet så vi kan male det, og lagt co-sleeperen oppi senga for å se hvordan det blir <3 Nå prøver jeg å la være å spise en hel pakke safarikjeks mens mannen er på dugnad :p haha

Vært på føskoledag med lille, legen med lille, sittet i sola, grillet :-D Ikke gjort en dritt med andre ord :-D

Sovet :p

I dag har jeg faktisk gjort noe!! Levert i bhg, spist frokost med serier, vært på fysio, kafé med bestevenninnen min i 2 timer og hentet i bhg. Vært ute i sola med storebror i en time mens han lekte med venner. Og mens jeg har vært borte har vaskedama vært her og vasket :) deilig dag, men nå erre beina høyt gitt!

Sett litt på tv mens jeg spiste frokost. Vasket klær, ryddet bort rent, hengt opp nytt. Ryddet og vasket litt hjemme. Laget sjokoladekake (som jeg ikke får spise pga svangerskapsdiabetes). :-( Tømt en henger med søppel, hengeren måtte brukes til å hente ny seng til min kjære og meg. Demontert gammel, vasket rommet, satt opp ny, skiftet sengetøy. Satt inn sengen til babyen på rommet vårt. Laget middag, ryddet litt mer..Nå skal jeg tømme oppvaskmaskinen, unne meg en dusj og flate ut på sofaen....23 dager igjen, begynner å bli tungt. :-p

I dag bakte jeg barselboller. Tok meg hele dagen, føler jeg har utført et solid dagsverk med denne gravidkroppen :p

I går ble dagen brukt stortsett på sofaen føles det som...:p Etter sambo og vesla kom hjem fra barnehagen gikk vi på tur i skogen da :) går smått med ei småbeint som skal gå selv, men det var bare kos :)

I dag er planen og få shina opp litt her hjemme. Da kan jeg dele det opp og ta litt i dag og litt i morgen før helga :)

I går ble dagen brukt stortsett på sofaen føles det som...:p Etter sambo og vesla kom hjem fra barnehagen gikk vi på tur i skogen da :) går smått med ei småbeint som skal gå selv, men det var bare kos :)

I dag er planen og få shina opp litt her hjemme. Da kan jeg dele det opp og ta litt i dag og litt i morgen før helga :)
Imponerende med skogstur 4 dager før termin :)

Tror ikke jeg leste noen poster fra deg i går jeg, trodde nesten du fødte ;)

Så koselig med skogstur, sprekt så tett på termin :)

Tror ikke jeg leste noen poster fra deg i går jeg, trodde nesten du fødte ;)

Så koselig med skogstur, sprekt så tett på termin :)
Haha å neiiida...:p ingen fødsel her!:p

Veldig koselig med tur i skogen:) se på maur, blomster, kongler og rumpetroll!:p

I dag har jeg vært til UL og ctg, henta masse pakker på posten, vaska klær, kokt smokker og vaska stue+gang :p nå skal jeg flate ut på sofaen :D

Back
Topp