Pakke fra Hm

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Jeg bestilte noe klær fra Hm for over en uke siden. Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at det er sendt. Er de trege på levering? Har aldri bestilt derfra derfor lurer jeg litt.

Hmmmm.. Da får jeg etterlyse til uka står levering 15-17 mai..

Jeg bestilte for noen dager siden og har hentet i dag på posten. Ring kundeservice. De pleier å være raske. Har du fått mail om at bestillingen er på vei? Hvis ikke kan det være at det er tomt på lager. Logg deg inn på "min side" og se om det er noe oppdatering. Skylder du noe i månedsregning kan det ha noe med det å gjøre også.

På min side står det ingenting. Har aldri kjøpt noe der så skylder ingen penger. Betalte med kort og pengene er trukket 18 mai. Det står at de først trekker penger når pakken er sendt så hvis det stemmer skal den jo være sendt. Rart at jeg da ikke har fått beskjed. Har sendt de en mail:)

Jeg bestilte noe klær fra Hm for over en uke siden. Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at det er sendt. Er de trege på levering? Har aldri bestilt derfra derfor lurer jeg litt.

De var sene med meg også.. sikkert pga helligdager. Bestilte forrige uke, og det stod at det skulle bli levert 14, men fikk sms i går om at den var sendt :)

På min side står det ingenting. Har aldri kjøpt noe der så skylder ingen penger. Betalte med kort og pengene er trukket 18 mai. Det står at de først trekker penger når pakken er sendt så hvis det stemmer skal den jo være sendt. Rart at jeg da ikke har fått beskjed. Har sendt de en mail:)
Sikkert pga helligdagene og 17.mai. Regner med at du har pakken din senest på tirsdag.

Sikkert pga helligdagene og 17.mai. Regner med at du har pakken din senest på tirsdag.
Ja kan godt hende det stussa på at det ikke fantes ordrehistorikk. Ordner seg sikkert :)

Ja kan godt hende det stussa på at det ikke fantes ordrehistorikk. Ordner seg sikkert :)

Om det ikke finnes ordrehistorikk så bør du ta kontakt med de. Det skjedde meg en gang også, de fant ingenting som tilsa at jeg hadde bestilt noe som helst, men pengene hadde de trukket. Så jeg måtte bestille på nytt igjen. Fikk tilbake pengene da, men de manglet mye av det jeg egentlig hadde bestilt.

Kommer litt an på om de har varene på lager også. Hvis du ønsker å få alle varene i en og samme sending kan den la vente på seg dersom noen varer ikke er på lager. Du kan skjekke når forventet forsending er på mine sider.

Edit: ser nå du ikke har noen ordrehistorikk. Da må du nok bestille på nytt og gi beskjed dersom du allerede har betalt.

Finner du ikke orderen så kan det hende bestillingen ikke gikk igjennom. Jeg har mottatt 3 pakker fra HM de siste 2 ukene. Kan alltid se bestillingen min når jeg logger meg inn. Når du har bestilt skal du få en mail med bestillingen din, har du fått den? Ikke bestill på nytt før det er avklart hva som har skjedd. ;) Mener kundeservice har åpent i dag. Jeg ville ringt, selv om du har sendt mail. Mye lettere å komme frem til noe på telefon.

Back
Topp