Frk.MammaMor
Elsker forumet
Jeg bestilte noe klær fra Hm for over en uke siden. Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at det er sendt. Er de trege på levering? Har aldri bestilt derfra derfor lurer jeg litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte noe klær fra Hm for over en uke siden. Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at det er sendt. Er de trege på levering? Har aldri bestilt derfra derfor lurer jeg litt.
Sikkert pga helligdagene og 17.mai. Regner med at du har pakken din senest på tirsdag.På min side står det ingenting. Har aldri kjøpt noe der så skylder ingen penger. Betalte med kort og pengene er trukket 18 mai. Det står at de først trekker penger når pakken er sendt så hvis det stemmer skal den jo være sendt. Rart at jeg da ikke har fått beskjed. Har sendt de en mail![]()
Ja kan godt hende det stussa på at det ikke fantes ordrehistorikk. Ordner seg sikkertSikkert pga helligdagene og 17.mai. Regner med at du har pakken din senest på tirsdag.
Ja kan godt hende det stussa på at det ikke fantes ordrehistorikk. Ordner seg sikkert![]()
Finner du ikke orderen så kan det hende bestillingen ikke gikk igjennom. Jeg har mottatt 3 pakker fra HM de siste 2 ukene. Kan alltid se bestillingen min når jeg logger meg inn. Når du har bestilt skal du få en mail med bestillingen din, har du fått den? Ikke bestill på nytt før det er avklart hva som har skjedd.Ja kan godt hende det stussa på at det ikke fantes ordrehistorikk. Ordner seg sikkert![]()