Utstyrstråd!

Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)
vi syns det ble lukt, det samme med den bleiebøtta vi fikk gratis.
Men de posene fra libero ble brukt når vi var på tur, men ikke så praktisk hjemme syns jeg.for der kom det fort lukt :(
Veldig sensitiv på lukt også da
 
Henter tvillingvugge på torsdag :) kjøpt brukt via Facebook-gruppe :)
 
Da har jeg bestilt sprinkelseng. Fant en jeg virkelig elsker på Ikea. Noen uker senere var jeg innom og fikk beskjed om at de har sluttet med fargen jeg likte best. Fant ut idag at de fortsatt har igjen i den fargen på nettsiden :D bestilte med en gang for å være sikker på at jeg får den! Kommer i posten om en uke :D ImageUploadedByBV Forum1462007759.619282.jpg
 
Da har jeg bestilt sprinkelseng. Fant en jeg virkelig elsker på Ikea. Noen uker senere var jeg innom og fikk beskjed om at de har sluttet med fargen jeg likte best. Fant ut idag at de fortsatt har igjen i den fargen på nettsiden :D bestilte med en gang for å være sikker på at jeg får den! Kommer i posten om en uke :D Vis vedlegget 174640

Den var veldig fin! Likte også fargen godt :) Vet du hva modellen heter?
 
Da har jeg bestilt sprinkelseng. Fant en jeg virkelig elsker på Ikea. Noen uker senere var jeg innom og fikk beskjed om at de har sluttet med fargen jeg likte best. Fant ut idag at de fortsatt har igjen i den fargen på nettsiden :D bestilte med en gang for å være sikker på at jeg får den! Kommer i posten om en uke :D Vis vedlegget 174640

Den har vi også :)

Kjøpte den til nr 1. :)
 
Fant denne til 50 kr og elsker sparkebukser på babyer så da var første innkjøp gjort ❤

1463077896457.jpg
 
Fikk disse idag, kjøpt på e-bay :)
Har kjøpt nå billig der fra før, men borrelåsen røyk når jeg hengt litt for tungt i krokene. Disse så skikkelig bra ut :D (2-pakk) ser for meg å ha stelleveska/handveska i de så ingen kan norpa den og springe ;)
ImageUploadedByBV Forum1463697029.827677.jpg
 
Back
Topp