Trondheim brukere

Slenger meg på her. Bor på Flatåsen med samboer og hund, vi er begge 26. Jeg er student. Var på oul forige fredag for menstermin er 27 september, som jeg viste var for tidlig da jeg hadde veldig lange sykluser. Men fikk vite det var en liten jente <3 Fikk ny oul 11 mai, nettopp fordi det var for tidlig så termin er nok i starten av oktober et sted.
Velkommen skal du være, og gratulerer med jente :-D

Slenger meg på her. Bor på Flatåsen med samboer og hund, vi er begge 26. Jeg er student. Var på oul forige fredag for menstermin er 27 september, som jeg viste var for tidlig da jeg hadde veldig lange sykluser. Men fikk vite det var en liten jente <3 Fikk ny oul 11 mai, nettopp fordi det var for tidlig så termin er nok i starten av oktober et sted.

Velkommen! :) Og gratulerer med jente i magen - så stas!

Vet dere har skrevet om det tidligere, men hvor finner vi klær for gravide i Trondheim?

Kommer fra Stjørdal, og venter gutt nr tre

I går var vi på ordinær ultralyd hos en kjempehyggelig dame på St. Olavs:D Vi fikk se en aktiv liten guttebaby, og alt så bra ut:) En fantastisk opplevelse! Termin ble flyttet fram to dager, så er 19+2 i dag:happy:
Ble også spurt om jeg ville komme tilbake når studentene skal lære seg ultralyd, det blir gøy:)

Hei, jeg har vært på novembergruppa hittil da jeg selv hadde regnet ut termin til 5. nov, nå sier både lege og ultralyd 31. oktober, så blir vel uansett i månedskiftet en gang :) Jeg studerer i tromsø, men er trønder og kommer hjem til trondheim for å jobbe i hele sommer, tenker derfor det kan være hyggelig å bli kjent med flere gravide trøndere :) Er førstegangsgravid, sannsynligvis blir det en liten gutt på oss:)

Back
Topp