Vecca#1
Håper på en liten spire snart <3
Lille snupp biter, og biter og biter. Noe som har resultert i at brystene begynner og se ut som kjøttkaker. Jeg klarer ikke mer, det er blod og tårer hver gang han ammer, og jeg gruer meg til hver amming. Dette har også resultert i at melken har minsket betraktelig ( sikkert på grunn av stress.. ) Men han tar ikke flaske, har prøvd hver dag med vann, mm og mme de siste par mnd. I tillegg til fast føde. Han er en stor kar på straks 7 mnd. Så mat måtte vi begynne med fra 4 mnd.
Nå ligger rutinen inne på:
Frokost - pupp + grøt
dupp 1 - pupp
Mellom måltid - avokado m/egg og banan, å kanskje ett par munnfuller med vann.
Lunsj - smoothie grøt og leker med flasken, så kanskje ett par munnfuller.
Dupp 2 - pupp
Middag - 1 middagsglass
Kvelds - pupp (som han sovner på)
Han er også oppe 1 gang om natten og ammer.
Hvordan skal jeg gå fram? Begynner å bli skikkelig desperat, og hs var ikke til hjelp med verken tips eller triks for å kunne gå over på flaske. Jeg skjønner at bryst er kos og trygghet, å syns det er fryktelig sårt og skulle ende dette. Men føler det er gått så langt som jeg personlig klarer
Nå ligger rutinen inne på:
Frokost - pupp + grøt
dupp 1 - pupp
Mellom måltid - avokado m/egg og banan, å kanskje ett par munnfuller med vann.
Lunsj - smoothie grøt og leker med flasken, så kanskje ett par munnfuller.
Dupp 2 - pupp
Middag - 1 middagsglass
Kvelds - pupp (som han sovner på)
Han er også oppe 1 gang om natten og ammer.
Hvordan skal jeg gå fram? Begynner å bli skikkelig desperat, og hs var ikke til hjelp med verken tips eller triks for å kunne gå over på flaske. Jeg skjønner at bryst er kos og trygghet, å syns det er fryktelig sårt og skulle ende dette. Men føler det er gått så langt som jeg personlig klarer