Jeg lurer egentlig litt på når det er vanlig/ riktig tidspunkt å avvenne samsoving og nattamming?
Og ikke minst hvordan man gjør dette på en kjærlig måte!?
Og ikke minst hvordan man gjør dette på en kjærlig måte!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på dette jeg og!
Hadde jo ikke tenkt å samsove, men så ble det sånn likevel:/
Da hadde jeg prøvd å få henne over i egen seng. I en overgangsperiode kan sengen stå inntil eller i nærheten av deres kanskje? Sånn for enkelthetens skyld mtp nattmating?Jeg hadde heller ikke tenkt det! Men så ble snuppa syk og da havnet hun i sengen hos meg
Jeg sover veldig dårlig om nettene.. Har sovet veldig dårlig i 4.5 mnd nå! Vurderer prøve å få snuppa over til egen seng.
Som om jeg skulle ha skrevet det selvHer legger jeg han i sidecriben ved siden av senga mi, sover fra 20 tiden til 01 tiden ca før jeg ammer han, da blir det som regel samsoving resten av natta. Av og til kan jeg være "flink" å legge han oppi senga si igjen det spørs hvor trøtt jeg selv er men stresser ikke med det da vi har soverommet for oss selv. Pappaen ligger på et annet rom nå, så tenker får bare ta det som det kommer![]()
Hehe bra det er flere som megSom om jeg skulle ha skrevet det selv![]()
Første gangen hadde vi ikke mulighet pga mindre soverom til at pappaen kunne ligge på et annet rom. Denne gangen har vi den muligheten og har funnet ut at det er best å gjøre det sånn nå som lille er så avhengig av meg enda så slipper vi å ta hensyn til andre enn oss selv når vi turner irundt oppi senga i alle retninger og vinkler iløpet av natta med amming og skifting av stillingerImponert over dere som klarer å ha pappaen på et annet rom. Jeg sover veldig dårlig uten kjæresten, og tulla sover urolig uten pappaen sin ❤