Skravletråd April

Fy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...

Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.

1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.

Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............

Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.

Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.

Har aldri fått slik panikk før
Oi shit!! :-o

Godt naboen tenkte noe da, og at hun var hos Y :-)

Fy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...

Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.

1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.

Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............

Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.

Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.

Har aldri fått slik panikk før
Huff så godt det ikke var verre men kan jo få panikk for mindre! :o
Antar hun ble fortalt viktigheten av å si ifra hvor hun skal være og si ifra ved endringer.

Den va faktisk supergod!! :D vi kaller det nybegynnerflaks ;)
Mamma hadde bare sett den kaka to gang tidligere, på dåpen og 1-årsdagen til lillegutt som er 3 nå.
Nå var hun med å laga og hun skulle definitivt ta med oppskrifta hjem! :D
Er jo så lett :D og vanskelig å ikke få den god så lenge den ikke er rå ;)
Så er nok ikke bare nybegynnerflaks! :D

Huff så godt det ikke var verre men kan jo få panikk for mindre! :eek:
Antar hun ble fortalt viktigheten av å si ifra hvor hun skal være og si ifra ved endringer.
Vi snakket ordentlig med henne etterpå ja.
Sa som sant var at vi syns det er veldig fint går på besøk og leker med andre, og selvfølgelig fikk hun lov til leke med dem, men når hun ikke er der hun sa hun skulle være ble mamma veldig, veldig redd fordi mamma er veldig, veldig glad i henne.
Så når hun skal gå dit en annen gang så må hun si i fra at det er dit hun går

Vi snakket ordentlig med henne etterpå ja.
Sa som sant var at vi syns det er veldig fint går på besøk og leker med andre, og selvfølgelig fikk hun lov til leke med dem, men når hun ikke er der hun sa hun skulle være ble mamma veldig, veldig redd fordi mamma er veldig, veldig glad i henne.
Så når hun skal gå dit en annen gang så må hun si i fra at det er dit hun går
Håper hun lærte da, snuppa her må bli mye større før hun får gå noen sted :o

Jippi! Dette skal feires på en eller annen måte! De var fornøyde med leiligheten, overrasket over hvor fin den var! Så nå er vi endelig ferdig og fått levert nøkler! Så nå må jeg få fikset resten av leiligheten der vi bor men greit å bare ha en leilighet å tenke på om gangen ;)
Gratulerer med det!:D så deilig!

Frøkna er 4 år og 4 måneder og har akkurat begynt å gå på egenhånd.
Er bare et tun mellom husene her, og ikke en bilvei så ganske trygt.
Til vanlig er også eldsten med henne
Skjønte det, 5 mnd eldre enn snuppa her men hun er så surrete at liker ikke når nabojenta tar henne med på lekeplassen over veien :o
Og er ikke er trafikkert vei og nabojenta går på skolen og vant til å gå over den veien, skikkelig hønemor når det gjelder slike ting :o

Hva har du kjøpt nå? :p
Fant en hoppeku som jeg tenkte kunne vært perfekt for lille U siden han ligger litt etter og den kan være fin til å trene på å sitte og stå. Kostet bare kr 299,- og sett dem mye dyrere andre steder tidligere.
Når U får noe må de andre også så de fikk noe lego..

God kveld damer :) titter innom litt. Står på kjøkkenet å kokkelerer :P vi har barnefri og kjæreste kveld i Dag :D ImageUploadedByBV Forum1462036221.958686.jpg

Deilig med barenfri da :)
Skal snart til å gjøre det samme.
Hva lager du?

Gratulerer med nytt profilbidle forresten..
Ja kjempe deilig :) skulle egentlig ha fest, men siden begge er på penicillin kur så droppa vi det :P

Fløte gratinerte poteter, kantarell og sjampinjong saus og rista sopp :) også griller mannen kjøtt. Hva skal du lage ?

Hehe takk. Føler jeg bytter litt ofte ?

Jeg har vært hos en av mine flinke kolleger i dag, og fått stripet og klippet håret :) det var godt etter å ikke ha gjort noe siden januar :o
Og etter det tok jeg en dupp etter veldig lite søvn i natt :
Så deilig å freshe seg opp litt:D

Back
Topp