~ Vårt største ønske ~

For en dramatikk!! Men så bra alt gikk bra til slutt.
 
Hørtes nesten helt identisk ut som min fødsel med storebror❤️. Godt de handlet raskt og at alt gikk bra tilslutt:). Nå må dere bare nyte hverandre❤️❤️
 
Hørtes nesten helt identisk ut som min fødsel med storebror❤️. Godt de handlet raskt og at alt gikk bra tilslutt:). Nå må dere bare nyte hverandre❤️❤️

Ble det katastrofesnitt med deg også ? Det ble en ganske heftig opplevelse, men heldigvis handlet de såpass raskt at alt gikk kjempebra :) Nå nyter vi hver eneste dag ❤️❤️
 
Åå, så lenge siden jeg har lest her nå! Gratulerer så masse med en liten prins :Heartblue Skjønner det ble en del dramatikk, men så bra at det gikk bra med både deg og baby likevel :Heartred
 
Åå, så lenge siden jeg har lest her nå! Gratulerer så masse med en liten prins :Heartblue Skjønner det ble en del dramatikk, men så bra at det gikk bra med både deg og baby likevel :Heartred

Tusen hjertelig ❤️ Ja det gikk så bra det kunne og vi har det helt fantastisk alle sammen ❤️
 
Hvordan går det med deg? :) trives du i mammarollen? :)

Heisann :) Sett bort ifra en brystbetennelse som endte i abscess og fjerning med dren har jeg aldri hatt det bedre :) Lillegutt er snill som dagen er lang og har virkelig snudd livet på hodet ❤️ Finnes ikke noen bedre følelse enn å få være mamma til den lille krabaten der altså :)

Hvordan går det med deg da ? :) Alt for lenge siden ! Hele dagbokgreia har blitt litt glemt nå som drømmen endelig gikk i oppfyllelse ❤️
 
Heisann :) Sett bort ifra en brystbetennelse som endte i abscess og fjerning med dren har jeg aldri hatt det bedre :) Lillegutt er snill som dagen er lang og har virkelig snudd livet på hodet ❤️ Finnes ikke noen bedre følelse enn å få være mamma til den lille krabaten der altså :)

Hvordan går det med deg da ? :) Alt for lenge siden ! Hele dagbokgreia har blitt litt glemt nå som drømmen endelig gikk i oppfyllelse ❤️
Seriøst? Har du også hatt det? Det har nemlig jeg også hatt. Slapp unna dren heldigvis, men har vært på sykehuset tre ganger i uken for å tappe driten. Fy flate for noe møkkagreier. Ammer du enda? Er alt over nå? Jeg har ny kontroll 1. Juli. Er SÅ glad for å slippe sykehus en periode :)

Så kjekt at gutten din er snill og grei ♡ det er så godt når de har det bra :) lillemor er også veldig snill. Men sliter litt med magen stakkars. Aldri noe kjekt når de har vondt. Håper det går seg til snart.
 
Seriøst? Har du også hatt det? Det har nemlig jeg også hatt. Slapp unna dren heldigvis, men har vært på sykehuset tre ganger i uken for å tappe driten. Fy flate for noe møkkagreier. Ammer du enda? Er alt over nå? Jeg har ny kontroll 1. Juli. Er SÅ glad for å slippe sykehus en periode :)

Så kjekt at gutten din er snill og grei ♡ det er så godt når de har det bra :) lillemor er også veldig snill. Men sliter litt med magen stakkars. Aldri noe kjekt når de har vondt. Håper det går seg til snart.

Huffda, ja det er noe dritt.. Nå er det en uke siden de fjernet drenet, og jeg har nå et hull i puppen der det pipler ut melk hele tiden. Kjempeslitsomt ! Har kommet litt mindre i dag, så jeg håpte det betydde at det begynner å gro, men da begynte det såklart å piple fra undersiden, der han prøvde å sette inn drenet først uten hell.. Er så lei nå ! Kulen er borte, og jeg går på antibiotika enda, men det fyller seg opp der den var, og der hullene fra stikkingen var, så jeg vet ikke.. Hvordan går det med deg ? Og hvordan tapper de ? Jeg ammer som normalt nå, men legen mente først jeg skulle vente til såret grodde, noe som er helt uaktuelt :p

Ja han er helt fantastisk ! Snill som dagen er lang og vi koser oss som aldri før :) Huff, er det noe kolikkgreier da eller ? Får håpe det snart går seg til ja ❤️
 
Heisann :) Sett bort ifra en brystbetennelse som endte i abscess og fjerning med dren har jeg aldri hatt det bedre.
Høres fryktelig kjent ut fra jeg fikk eldstemann... Håper alt går bra nå!
 
Huffda, ja det er noe dritt.. Nå er det en uke siden de fjernet drenet, og jeg har nå et hull i puppen der det pipler ut melk hele tiden. Kjempeslitsomt ! Har kommet litt mindre i dag, så jeg håpte det betydde at det begynner å gro, men da begynte det såklart å piple fra undersiden, der han prøvde å sette inn drenet først uten hell.. Er så lei nå ! Kulen er borte, og jeg går på antibiotika enda, men det fyller seg opp der den var, og der hullene fra stikkingen var, så jeg vet ikke.. Hvordan går det med deg ? Og hvordan tapper de ? Jeg ammer som normalt nå, men legen mente først jeg skulle vente til såret grodde, noe som er helt uaktuelt :p

Ja han er helt fantastisk ! Snill som dagen er lang og vi koser oss som aldri før :) Huff, er det noe kolikkgreier da eller ? Får håpe det snart går seg til ja ❤️
Har visst glemt å svare deg :eek: hvordan går det med puppen nå? Jeg skal til siste kontroll på fredag. Håper jeg blir helt friskmeldt da. Puppen kjennes hvertfall veldig fin ut nå :) de tappet abscessen med en tjukk nål... au :p den fylte seg jo også bare opp igjen, men det ble mindre og mindre betennelse i den, så til slutt bare lot de den være. Kroppen skulle da trekke den til seg selv og det virker det som den har gjort :)

Hun har ikke kolikk tror jeg, men kanskje en light-versjon? Jeg vet egentlig ikke. Mye magevondt, men roer seg så lenge hun blir bært. Begynner å bli bedre nå da. Håper det gir seg helt snart :) vi koser oss uansett veldig :)
 
Høres fryktelig kjent ut fra jeg fikk eldstemann... Håper alt går bra nå!

Huff, ja det er noe skikkelig møkk! Her ble det en abcess til bare noen uker etter den første, så nå før det jaggu snart være nok! Møkkapupper :p
 
Har visst glemt å svare deg :eek: hvordan går det med puppen nå? Jeg skal til siste kontroll på fredag. Håper jeg blir helt friskmeldt da. Puppen kjennes hvertfall veldig fin ut nå :) de tappet abscessen med en tjukk nål... au :p den fylte seg jo også bare opp igjen, men det ble mindre og mindre betennelse i den, så til slutt bare lot de den være. Kroppen skulle da trekke den til seg selv og det virker det som den har gjort :)

Hun har ikke kolikk tror jeg, men kanskje en light-versjon? Jeg vet egentlig ikke. Mye magevondt, men roer seg så lenge hun blir bært. Begynner å bli bedre nå da. Håper det gir seg helt snart :) vi koser oss uansett veldig :)

Jeg og, haha :rolleyes: Joda, det ble bra etter de fjerna drenet, bortsett fra at det pipla melk ut hullet i over en uke ettrpå siden det måtte gro fra innsiden :p Men siden han prøvde å stikke hull fra undersiden og ikke fikk det til, ble det plutselig betennelse igjen der han først stakk. Så da var det hele runden igjen med antibiotika osv, men denne gangen trakk han bare ut puss med en nål, men jeg føler han egentlig ikke aner hva han driver med, for kulen forsvant ikke. Og jeg fikk heller ingen time til kontroll, så jeg ringte på sykehuset igjen for to dager siden og fikk time med en kirurg idag, (han andre er tydeligvis bare radiolog), men i mellomtiden har jeg stukket hull selv da huden bare bulte ut der "hullet" var, og det kom ut masse materie, så idag fikk kirurgen bare rensa og tømt siste rest :) Men nåå er jeg lei! Håper dette er det siste!

Så bra det har ordna seg for deg! Er jaggu ikke spøk de betennelsene altså.. Ja det går seg vel til i disse tider, når de er en 3 - 4 mnd gamle :) Men fy søren altså, hvem hadde trodd det gikk an å bli så gla i et sånt lite vesen? Føler meg så utrolig heldig! Og det er så rart å tenke på at det nå snart er et år siden vi tydet hverandres tester! Hvor blir tiden av?
 
Jeg og, haha :rolleyes: Joda, det ble bra etter de fjerna drenet, bortsett fra at det pipla melk ut hullet i over en uke ettrpå siden det måtte gro fra innsiden [emoji14] Men siden han prøvde å stikke hull fra undersiden og ikke fikk det til, ble det plutselig betennelse igjen der han først stakk. Så da var det hele runden igjen med antibiotika osv, men denne gangen trakk han bare ut puss med en nål, men jeg føler han egentlig ikke aner hva han driver med, for kulen forsvant ikke. Og jeg fikk heller ingen time til kontroll, så jeg ringte på sykehuset igjen for to dager siden og fikk time med en kirurg idag, (han andre er tydeligvis bare radiolog), men i mellomtiden har jeg stukket hull selv da huden bare bulte ut der "hullet" var, og det kom ut masse materie, så idag fikk kirurgen bare rensa og tømt siste rest :) Men nåå er jeg lei! Håper dette er det siste!

Så bra det har ordna seg for deg! Er jaggu ikke spøk de betennelsene altså.. Ja det går seg vel til i disse tider, når de er en 3 - 4 mnd gamle :) Men fy søren altså, hvem hadde trodd det gikk an å bli så gla i et sånt lite vesen? Føler meg så utrolig heldig! Og det er så rart å tenke på at det nå snart er et år siden vi tydet hverandres tester! Hvor blir tiden av?
Herlighet. Har ikke sett dette jeg :eek: hvordan går det med deg? Er alt bra? Betennelsen ga seg regner jeg med?
 
Herlighet. Har ikke sett dette jeg :eek: hvordan går det med deg? Er alt bra? Betennelsen ga seg regner jeg med?

Jøss, denne dagboka har jeg nesten glemt eksisterer :p Her går det bare bra, vi koser oss fortsatt masse og er allerede i gang med tanken på nr 2 :) Litt skrekkblandet fryd da vi kanskje ikke er helt klare enda, men samtidig redde for at det skal ta like lang tid som sist, og det orker jeg bare ikke, så spennende tider fremover :eek: Betennelsen ga seg ja, det ble to heftige runder, med en del tull etterpå, men til slutt gikk det bra, selvom ammingen ble litt ødelagt. Nå har vi sluttet helt med ammingen og gått over til mme, og det går også veldig bra :)

Hvordan står det til der? Det nærmer seg jo jobbstart for oss begge snart! Jeg gruer meg ihjel :p
 
Jøss, denne dagboka har jeg nesten glemt eksisterer [emoji14] Her går det bare bra, vi koser oss fortsatt masse og er allerede i gang med tanken på nr 2 :) Litt skrekkblandet fryd da vi kanskje ikke er helt klare enda, men samtidig redde for at det skal ta like lang tid som sist, og det orker jeg bare ikke, så spennende tider fremover :eek: Betennelsen ga seg ja, det ble to heftige runder, med en del tull etterpå, men til slutt gikk det bra, selvom ammingen ble litt ødelagt. Nå har vi sluttet helt med ammingen og gått over til mme, og det går også veldig bra :)

Hvordan står det til der? Det nærmer seg jo jobbstart for oss begge snart! Jeg gruer meg ihjel :p
Ikke sant, jeg har også glemt bort dagboken min helt! Så kjekt å høre at det går bra og at dere koser dere! Så spennende med en til da [emoji4] Her blir det leeeeenge til nestemann [emoji14] og det er helt greit! Men forstår godt bekymringene dine om at det kan ta tid. Heldigvis er det ikke sikkert at det tar like lang tid med nummer to :)

Høres skikkelig drit ut det med betennelsen! Og forstår godt at det satte en stopper for ammingen. Det hadde det nok gjort for de fleste!

Jeg har faktisk begynt å jobbe igjen. Det går kjempefint :) ufattelig deilig med litt tid for seg selv faktisk [emoji4] Når begynner du? :)
 
Ikke sant, jeg har også glemt bort dagboken min helt! Så kjekt å høre at det går bra og at dere koser dere! Så spennende med en til da [emoji4] Her blir det leeeeenge til nestemann [emoji14] og det er helt greit! Men forstår godt bekymringene dine om at det kan ta tid. Heldigvis er det ikke sikkert at det tar like lang tid med nummer to :)

Høres skikkelig drit ut det med betennelsen! Og forstår godt at det satte en stopper for ammingen. Det hadde det nok gjort for de fleste!

Jeg har faktisk begynt å jobbe igjen. Det går kjempefint :) ufattelig deilig med litt tid for seg selv faktisk [emoji4] Når begynner du? :)

Både spennende og skummelt med en til, får bare krysse fingrene for at vi får det til og at det går greit :) Hihi ja dere har vel hatt litt mer å stri med, han her tassen her er så rolig og snill som dagen er lang. At han skulle være så "enkel" hadde jeg ikke sett for meg altså. Det var jo værre å være gravid enn å ha baby liksom :p Men siden alt er så rosenrødt nå blir nok nestemann et mareritt i forhold :p

Oj, tenk at tiden går så fort! Så bra det går bra :) Jeg starter i midten sv februar, men gruer meg skikkelig til å begynne i 100% turnus, så vi må nesten bare se hvordan vi skal løse det, i og med at mannen også jobber skift. Håpløs situasjon egentlig :meh:
 
Back
Topp