Skravletråd April

Nopw aldri hatt det før
Ville stikket innom et apotek imorgen å fått tak i klorhexidin og bacimycin ihvertfall også la det lufttørke så mye som mulig ellers

Ja det sier jeg også
Akkurat nå er jeg glad jeg ikke kjenner så mange i oljen. Vet ikke om de 11 nordmennene kommer fra området eller resten av landet mens de siste var utlanske. Jeg bor jo ikke så mange mil unna ulykkes stedet :o

Jeg er så frustrert! Vi ble påkjørt i fjor og fikk endel skader på bilen. Var ikke å fikk fikset dette. I etterkant ble det oppdaget vannlekkasje. Vi mener dette stammer fra kollisjonen og hadde bilen inne en gang til. Nei sier de, takluka sier de. Garantifeil og blir utbedrer. Nettopp fått bilen tilbake.. Nå er det igjen vått i bilen! Mannen har funnet ut det er vått ved bakluka.. Der har jeg hele tiden sagt det er noe feil.. ( etter ulykken) den bråker knirker og føles ikke helt rett.. Så nå må vi igjen kontakte verkstedet.. Nå vil jeg bare kjøpe ny.. Vil ikke ha den mer!
Huff, skjønner godt at du vil ha ny :-o

Fikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen :shifty:
Det var ingen god nyhet nei :-o
Finnes det noe i området da???

Back
Topp