Termin endret på tidlig ul

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Var på tidlig ul i dag og istedenfor å være 6+1 så sier de jeg er 7+5. Hvordan er det mulig? Jeg vet nøyaktig når jeg hadde mensen og det pleier ikke være SÅ stor avvik på den selv om den ikke alltid er på tiden. Noen andre som har opplevd det?

Veldig vanskelig å måle og regne i starten derfor tar de utgangspunkt for å sette termin i på ordinær ul i uke rundt 18 fordi da er babyene mest mulig like i størrelsen :)

Veldig vanskelig å måle og regne i starten derfor tar de utgangspunkt for å sette termin i på ordinær ul i uke rundt 18 fordi da er babyene mest mulig like i størrelsen :)
Gynokologen på sykehuset sa faktisk til meg at det var på tidlig UL rundt uke 7-9 at det var lettest å beregne termin og at de var da de var likest i størrelse. Fagfolk altså :P

Kanskje du hadde tidlig eggløsning da? Finnes jo folk som har eggløsning på dag 5 :p

Kanskje du hadde tidlig eggløsning da? Finnes jo folk som har eggløsning på dag 5 :p
Kan ikke ha blitt gravid da, for da hadde vi ikke sex, så det er umulig... Men kanskje eggløsningen er litt off schedule. Uansett så er det normalt sett 2 uker mellom hver gang vi sees så er litt rart likevel

Faren er jo ganske høy da så kanskje babyen allerede er lengre enn gjennomsnittet

Gynokologen på sykehuset sa faktisk til meg at det var på tidlig UL rundt uke 7-9 at det var lettest å beregne termin og at de var da de var likest i størrelse. Fagfolk altså :P

Dette sa jm til meg også, sa klart ifra at størrelsen hun kom fram til stemte, for de vokste nokså likt på denne tiden

Back
Topp