Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gynokologen på sykehuset sa faktisk til meg at det var på tidlig UL rundt uke 7-9 at det var lettest å beregne termin og at de var da de var likest i størrelse. Fagfolk altsåVeldig vanskelig å måle og regne i starten derfor tar de utgangspunkt for å sette termin i på ordinær ul i uke rundt 18 fordi da er babyene mest mulig like i størrelsen![]()
Det fikk jeg også beskjed omGynokologen på sykehuset sa faktisk til meg at det var på tidlig UL rundt uke 7-9 at det var lettest å beregne termin og at de var da de var likest i størrelse. Fagfolk altså![]()
Kan ikke ha blitt gravid da, for da hadde vi ikke sex, så det er umulig... Men kanskje eggløsningen er litt off schedule. Uansett så er det normalt sett 2 uker mellom hver gang vi sees så er litt rart likevelKanskje du hadde tidlig eggløsning da? Finnes jo folk som har eggløsning på dag 5![]()
Gynokologen på sykehuset sa faktisk til meg at det var på tidlig UL rundt uke 7-9 at det var lettest å beregne termin og at de var da de var likest i størrelse. Fagfolk altså![]()