Snorking - scenario

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Ville du syns dette var greit eller utrolig frekt?

Det er jobbreise og du vet at romkameraten din snorker som et uvær, og du vil helst få en god natts søvn, så du kjøper et produkt på apoteket mot snorking og planlegger å gi kollegaen din dette før hun skal sove.

Jeg hadde heller kjøpt sov i ro til meg selv. Hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe annet. ;)

Haha! Det kommer heeelt an på forholdet mellom kollegaene. Men personlig hadde jeg nok heller gått for sov i ro :p

Jeg hadde heller kjøpt sov i ro til meg selv. Hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe annet. ;)
Haha! Det kommer heeelt an på forholdet mellom kollegaene. Men personlig hadde jeg nok heller gått for sov i ro :p
Godt å høre jeg ikke er den eneste, har nemlig hørt om lignende tilfeller og tenker at det må være enklere og bedre med ørepropper ;)

Har en mann som snorker som ett sagbruk til tider. Bruker headsett og musikk på de verste nettene :p

Bruker ørepropper når jeg sover på rom med andre. Ville aldri gitt noen noe mot snorking.
Tok enerom på sist jobbreise siden det var nå under graviditeten, for å ta hensyn til kollegaer siden det blir litt snorking/tung pust og urolig søvn for tiden.

Vi har prøvd alt på apoteket mot snorking og ingenting hjelper, så for din egen del ville jeg enten gått for enerom eller ørepropper

Vi har prøvd alt på apoteket mot snorking og ingenting hjelper, så for din egen del ville jeg enten gått for enerom eller ørepropper
Ikke til meg, bare lurte på hva andre syntes om det.
Jeg syns det er utrolig frekt! Men noen har ikke problemer med å kjøpe slike produkter til andre i lignende scenario så var nysgjerrig på hva dere her inne syntes :)

Ørepropper eller enerom tenker jeg:) Tanken på å "tvinge" i noen medisin gjør meg skremt. Tenk om vedkommende får en alvorlig bivirkning? :o Strider mot all min fornuft...

Ikke til meg, bare lurte på hva andre syntes om det.
Jeg syns det er utrolig frekt! Men noen har ikke problemer med å kjøpe slike produkter til andre i lignende scenario så var nysgjerrig på hva dere her inne syntes :)

Sånn ja, er fullstendig enig med deg i at det er utrolig frekt.

Tvinger ikke i andre medisiner. Det kan være farlig, og sikkert ulovlig også.

Hvis dette er et " stort" problem hos apotekene, så er det vel deres plikt som apotekansatte å ta dette videre i systemet for å få en endring på det. Evt ikke la det ligge tilgjengelig.

Back
Topp