Så flottDa sover omsider mini etter å ha vært med på kontroll og innom jobben min. Jeg ble sykemeldt ut neste uke også skal vi se hvordan jeg føler meg etter det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flottDa sover omsider mini etter å ha vært med på kontroll og innom jobben min. Jeg ble sykemeldt ut neste uke også skal vi se hvordan jeg føler meg etter det
![]()
Så herlig bildeHehe![]()
Det gikk veldig braDet så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe
Ikke legevakten
![]()
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper segVis vedlegget 174058
Ja tenkte detSå flottda kan du hvile deg masse!
Det samme gjør jeg også, ammetåka etter 4 år![]()
![]()
Eller etter 7 årJepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Jeg skylder på ammetåke fortsatt jegetter 4 år
![]()
Eller så henger det i etter førstemannGår det an å ha ammetåke før ungen er ute? Glemte visst bilnøkkelen i døren
Nei det hadde jo ikke hjulpet myeJa på tide nå. Ble sykemeldt fullt 1 uke foreløpig. Ham ville egentlig bare sykemelde mg litt i type 20% men det hjelper lite
Gått lang tur på formiddagen. Gått og hentet storebror, kjørt og hentet mellomste. Grillet middag. Straks spise før eldste skal på trening. Mellomste står over utetrening i dag har jeg bestemt, og med det er hennes barneidrett over og onsdagene enklere. HeldigvisGod ettermiddag
Hva har dere gjort idag?
Vel....sitter på togstasjon og venter på svigermorStår til med dere da jenter?
Og det liker han ikke?Det var sykkeldag
Hun kommer på besøk i 4 dager...Skal ho på besøk til dere? Eller er det bare hente/bringe-tjeneste?
Ikke før nåOg det liker han ikke?![]()
Hurra for detHun kommer på besøk i 4 dager...
Jippi..
bare være inne å leke og se barnetv sammen med lille frem til leggetid no, og så lage middag til min kjære som holder på å rive av taket vårtHva skal dere i ettermiddag?
JaHåper du også har hatt en fin dag!![]()
Ok! Men du får være på mobilen under tiden da?Nettbrette er knust. Kan ikke være på den med småen i nærheten+ må sende den inn og være uten i noen uker..
Her er det bare braStår til med dere da jenter?
Haha, så artigNy kjæreste på kb.. De barna altså![]()
Haha jaaa kan jo værEller så henger det i etter førstemann![]()
Ja skal nyte denne ukenNei det hadde jo ikke hjulpet mye
Bra du får litt hvile nå!