Hvorfor ville han ikke det?God morgen
Sendt avgårde en som ikkr ville på skolen ..
Snart jobb på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ville han ikke det?God morgen
Sendt avgårde en som ikkr ville på skolen ..
Snart jobb på meg
Lykke tilm håper legen hører på degJa synes det. Har presset meg utrolig langt nå med å ta en del ekstravakter og frem til nå
. Men når de ikke klarer å kommunisere de som skriver listene og jeg gjentatte ganger gir beskjed hva jeg ikke kan gjøre og allikevel får det på listene mine så blir det enda verre. Men får høre hva legen sier
![]()
Ja jeg ogsåDu også:-/. Så utrolig kjedelig:-/
Ville ikke fordi det var sykkeldagGod morgenKjedelig da... Syk? eller ville bare ikke?
Ha en fin dag på jobb!
Ja da er det ekstra deiligOoh ja!spesielt når man har lugge på sofaen hele dagene de siste 6-7 ukene
Gravidhormonene er ikke å leike med vettuSatser på det jaSyns de er flinke jeg
Begynte nesten å gråte da han sa "vi skal ta godt vare på deg"
Ha ha å du altsåForresten... Det er helt syktJeg drømte i natt også
![]()
Men ikke om Tamara denne gangen
Nå så drømte jeg om alle damene i Septembergruppa
Vi var på samling med mannfolka våre
Å så kom politiet og ville vi skulle ha adgangsbevis på at vi fikk lov til å være på samling
Jeg dør av preggodrømmer altså!! Helt sykt
![]()
God morgenGod morgen alle sammenher startet morningen kl 5
Fantastisk!!Er det ikke deilig?!![]()
Ja jeg er helt enig med degNei, ikke jeg heller. Det er viktig med et skille mellom "jobb" og fritid.
Hvorfor det da?Kommer til å være mindre aktiv fremover![]()
Ja det viljeg igrunn troMå få ordnet leiligheten denne uka da for blir gal av å bo sånn![]()
Men? Er ikke det artig det? Eller hva skjer på en sykkeldag?Ville ikke fordi det var sykkeldag
He he ikke godt å siMå ha hvert det da ja, veldig tøyelig unge?
Ha en fin dagdu ogsåGod formiddag jenterHer skinner sola og formen er stigende
Så ønsker dere alle en strålende dag!
Så bra du ble hørt av legenDa sover omsider mini etter å ha vært med på kontroll og innom jobben min. Jeg ble sykemeldt ut neste uke også skal vi se hvordan jeg føler meg etter det
![]()
Sykkeldag? Er det sånn hvor de skal ha "oppkjøring" på sykkel?Ville ikke fordi det var sykkeldag
Det gjør jeg også. Ble lite trilling i starten pga været..Storesøster valgte rosa her i huset
Gleder meg til sommeren og mange trilleturer![]()
Ja han gjorde det så er sykemeldt ut neste uke foreløpigLykke tilm håper legen hører på deg