NopGravidhormonene er ikke å leike med vettu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NopGravidhormonene er ikke å leike med vettu![]()
Ja må si det nåHa ha å du altså
Fantastiskr drømmer på deg
Fordi mini har knust padden og da kan jeg ikke bruke den med han i nærheten.. Må snart sende den inn for å bytte skjermNei? Hvorfor?..
Fordi småen har ødelagt nettbretteVArfør det ??
Håper du også har hatt en fin dag!God morgen! Her vært det ingen jobb idag så tar det rolig med lillegutt før han ska i bhghan ser barne-tv mens jeg spiser frokost og knapper på mobilen, det er slapp-morgen det
Ha en super dag på jobb!![]()
Han kommer kanskje til å være slik i noen dagerAha oki stså førstår eg. Tur att de ikke e sånn hver dag
Klem til degTrøtt etter en elendig natt![]()
Absolutt nødvendig noen gangerIbland er det godt å komme i seng tidlig!!![]()
Nettbrette er knust. Kan ikke være på den med småen i nærheten+ må sende den inn og være uten i noen uker..
Takk, håper du har hatt en fin vaktGod morgen RonjaRHa en fin dag på jobb
Selv er jeg på jobb, så vi får skravle litt sener i dag
![]()
God ettermiddagGodmorgon till alla dere![]()
God ettermiddagGod morgen.
Jeg har en naken baby på badet som har tisset på to håndklær så langt i dag. Egentlig ganske normalt, rekorden er tre innen klokken halv ti. Viktig å lufte huden og sprelle naken, så vi bruker alltid god tid på badet vi to om morgenen.
De andre er på vei til bhg og skole (eldstemann helst femme nå, skolen begynner 8.30)
Det var sykkeldagHvorfor ville han ikke det?![]()
Han er ikke så glad i åsykleMen? Er ikke det artig det? Eller hva skjer på en sykkeldag?
God dagStår til med dere da jenter?
Artig bildeHehe
Det gikk veldig braDet så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe
Ikke legevakten
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper segVis vedlegget 174058
JaGod morgen
Det var tidlig
de har noen oppgaverSykkeldag? Er det sånn hvor de skal ha "oppkjøring" på sykkel?