Skumpinner til baby

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Her blir mini 6 mnd til uka (!!!) fant skumpinner på meny som jeg tenkte vi skulle prøve. De kan gis fra 6 mnd. Nå har han fått to tenner og jeg tenker det kan være godt med litt tyggemotstand. Smakte på en selv og må si det smaker ingenting for mine smaksløker, men kanskje litt spennende for de små? Noen som har forsøkt disse?

Kjøpte i dag faktisk :) Frøkna her har ikke fått tenner enda, men virker som de var gode å tygge på likevel. Spennende med knaselyd og å kunne spise selv :D

Kjøpte i dag faktisk :) Frøkna her har ikke fått tenner enda, men virker som de var gode å tygge på likevel. Spennende med knaselyd og å kunne spise selv :D
Hehe så gøy da! Kan tenke meg det blir en ny opplevelse. Tenker litt på at mini kan tygge av en bit og få den i halsen:o

Storebror likte de:) hun her har fått en gang, og da spiste hun til det kun var litt igjen i hånda, og det kasta jeg. Ville ikke at hun skulle ha en sånn liten bit hun kunne sette fast i halsen.

Ga til eldste, likte det. Tenkte å gi denne gang og, men er litt obs for selvom de løser seg opp greit så holdt eldste på å sette dem i halsen noen ganger..

Ga til eldste, likte det. Tenkte å gi denne gang og, men er litt obs for selvom de løser seg opp greit så holdt eldste på å sette dem i halsen noen ganger..
Det samme skjedde her med OJ, så følger godt med når SE. evt. skal få også.

lillegutt likte ikke.. men prøver sikkert igjen med hun her :)

Det samme skjedde her med OJ, så følger godt med når SE. evt. skal få også.
Ja, lurt å følge med. Jeg er kjempehønemor siden første satte omtrent alt i halsen. Brødskiver, banan, u name it.. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har trodd hennes siste time var kommet :o

Men heller føre var :)

Kjøpte i begynnelsen av uken. Vesla elsker det :P

Hehe så gøy da! Kan tenke meg det blir en ny opplevelse. Tenker litt på at mini kan tygge av en bit og få den i halsen:eek:

Ja, det har gått fint her. De blir ganske fort myke når de blir våte og hu får most den ganske godt før hun svelger den :)

Marcus elsker de! Så gøy å spise selv :p men han er matvrak og TIGGER etter alt vi har allerede. 5,5 mnd.

Haha vi forsøkte nå med en pinne. Tok litt tid før han forsto at den kunne spises. Men når han gjorde det så gikk den ned på høykant:)

Men det står jo 6, 7 og 7. MND på typene i butikken. Er det disse dere snakker om, eller er jeg blind? :p

Er 6 mnd tror jeg ja. Ser ut som store ostepop, men smaker definitivt ikke som det:)

Back
Topp