Skravletråd April

Titter innom å sier god kveld :) sitter å spiser sen middag alene fordi gubben er ute på minibank jakt :p sånn er det når man skal ha kontanter å ikke gidder kjøpe noe på butikken så man kan få ta ut penger :p
*himmler litt med øya*
He he håper han finner en miniibank da

Spørs på hvilket oppdrag jeg utfører om dagen, men idag måtte jeg løfte opp flere sånna tunge kumlokk. Dog lurer jeg på om det var arbeidsstillingen på slutten av dagen som var "dråpen". Jeg satt nemlig på en stol ved ett bord og mellom hver fibertråd jeg kappet og vasket måtte jeg stelle meg opp og bøye meg over bordet og legge den i skjøtemaskinen. Det ble ca 30 ggr. Ikke bra :eek:
(Litt krisearbeid pga en kabel som blitt gravd av, normalt er det ikke sånn :))
Så du jobber med å legge fiber?
(Ble nysgjerrig nå)

N som er så flink å sove. Idag nei da er vi mest mulig våken så mamma ikke får dusje :p

Titter innom å sier god kveld :) sitter å spiser sen middag alene fordi gubben er ute på minibank jakt :p sånn er det når man skal ha kontanter å ikke gidder kjøpe noe på butikken så man kan få ta ut penger :p
*himmler litt med øya*
Og i jakten på en minibank kommer han sikkert til å bruke mer penger på drivstoff enn den lille sjokoladen han kunne ha kjøpt til deg mens han tok ut koster.....
Kjedelig å spise alene da
Og er det ikke avgift å ta ut penger for tiden? :p eller det kanskje bare er når man tar ut i annen bank det?

Og i jakten på en minibank kommer han sikkert til å bruke mer penger på drivstoff enn den lille sjokoladen han kunne ha kjøpt til deg mens han tok ut koster.....
Kjedelig å spise alene da
Det er akkurat det jeg tenkte ;) butikken er oppe til 11! Han var på barnas hus en time før for å kjøpe refiler til bleiebøtta, falt han ikke inn å ta ut penger da :p
Surrehue til gubbe jeg har :p

Back
Topp