Skravletråd April

Men ååååh!! :D
Så den Tine-reklamen på TV der en mamma gir mat til sin sønn fra han er baby til tenåring. Så på siste sekvensen reiser seg gutten og hans kompis som er på besøk og går fra bordet, kvar sitter mammaen og ser ut å vær litt lei seg.
Plutselig kommer gutten tilbake og gir mammaen en klem og hun ser ut som den lykkeligste kvinnen på jorda!
Og tårene bare spruta her!! Er det det som kalles å være gravid eller? :p
Jeg har ikke sett den reklamen, men kunne sikkert ha tutet av den også nå som jeg ikke er gravid

Titter innom å sier god kveld :) sitter å spiser sen middag alene fordi gubben er ute på minibank jakt :p sånn er det når man skal ha kontanter å ikke gidder kjøpe noe på butikken så man kan få ta ut penger :p
*himmler litt med øya*

Titter innom å sier god kveld :) sitter å spiser sen middag alene fordi gubben er ute på minibank jakt :p sånn er det når man skal ha kontanter å ikke gidder kjøpe noe på butikken så man kan få ta ut penger :p
*himmler litt med øya*
Og i jakten på en minibank kommer han sikkert til å bruke mer penger på drivstoff enn den lille sjokoladen han kunne ha kjøpt til deg mens han tok ut koster.....
Kjedelig å spise alene da

Skravle fra sengen?
Er jobben din tung for ryggen?
Spørs på hvilket oppdrag jeg utfører om dagen, men idag måtte jeg løfte opp flere sånna tunge kumlokk. Dog lurer jeg på om det var arbeidsstillingen på slutten av dagen som var "dråpen". Jeg satt nemlig på en stol ved ett bord og mellom hver fibertråd jeg kappet og vasket måtte jeg stelle meg opp og bøye meg over bordet og legge den i skjøtemaskinen. Det ble ca 30 ggr. Ikke bra :o
(Litt krisearbeid pga en kabel som blitt gravd av, normalt er det ikke sånn :))

Back
Topp