Alt for å gjøre Kengu hoppende gladHe he ja det ble jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for å gjøre Kengu hoppende gladHe he ja det ble jeg![]()
Tror ikke det, er du alene da?Noen som skal skravle på fredag??
Har vel det meste snart nå da?Oh yes. Gjett om han var
Jeg har ikke sett den reklamen, men kunne sikkert ha tutet av den også nå som jeg ikke er gravidMen ååååh!!
Så den Tine-reklamen på TV der en mamma gir mat til sin sønn fra han er baby til tenåring. Så på siste sekvensen reiser seg gutten og hans kompis som er på besøk og går fra bordet, kvar sitter mammaen og ser ut å vær litt lei seg.
Plutselig kommer gutten tilbake og gir mammaen en klem og hun ser ut som den lykkeligste kvinnen på jorda!
Og tårene bare spruta her!! Er det det som kalles å være gravid eller?![]()
ja jeg å !Håper det går fort over
Regner med detNoen som skal skravle på fredag??
Jeg har dusjet min rygg som ble vond etter arbeid idag og har egentlig litt lyst å gå i seng, men skravlingen frister merHva gjør dere i kveld?
Ha ha. Kengu hopper rundt nåAlt for å gjøre Kengu hoppende glad![]()
Nei vi skal kjøre 50 milTror ikke det, er du alene da?
Skravle fra sengen?Jeg har dusjet min rygg som ble vond etter arbeid idag og har egentlig litt lyst å gå i seng, men skravlingen frister mer![]()
Å nei du. Fortsatt myyyye igjenHar vel det meste snart nå da?
Aha, det stemmer det, kan ikke huske på alt hellerNei vi skal kjøre 50 mil
Ja, det finnes jo så mye forskjelligÅ nei du. Fortsatt myyyye igjen
Nei det kan man ikkeAha, det stemmer det, kan ikke huske på alt heller
Ja ytrolig hva som finnes.Ja, det finnes jo så mye forskjellig
Kommer stadig ny drakt også![]()
Og i jakten på en minibank kommer han sikkert til å bruke mer penger på drivstoff enn den lille sjokoladen han kunne ha kjøpt til deg mens han tok ut koster.....Titter innom å sier god kveldsitter å spiser sen middag alene fordi gubben er ute på minibank jakt
sånn er det når man skal ha kontanter å ikke gidder kjøpe noe på butikken så man kan få ta ut penger
*himmler litt med øya*
Nå husker jeg ikke hva jeg skulle Google en gangHehe![]()
Er det bedre i dag?
Greit det daElektriker så skal tilbake på jobb om ca en mnd max 2han hadde søkt om perm uansett. Bare glad han skjønner jeg
![]()
No er det bare avslapping i gostolen med macen på fanget... men må vaske litt klær straks...Hva gjør dere i kveld?
Spørs på hvilket oppdrag jeg utfører om dagen, men idag måtte jeg løfte opp flere sånna tunge kumlokk. Dog lurer jeg på om det var arbeidsstillingen på slutten av dagen som var "dråpen". Jeg satt nemlig på en stol ved ett bord og mellom hver fibertråd jeg kappet og vasket måtte jeg stelle meg opp og bøye meg over bordet og legge den i skjøtemaskinen. Det ble ca 30 ggr. Ikke braSkravle fra sengen?
Er jobben din tung for ryggen?