Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angrer på at jeg var sur på storesøsteren min da jeg kjørte henne på fest. Jeg var sur for at hun hadde drukket og tatt piller (hun hadde bipolar lidelse og adhd og var pillemisbruker). Hun ville sånn på den festen og jeg kjørte henne dit hun skulle. Det var siste gangen jeg så henne (tok livet sitt den kvelden). Og det siste jeg sa, var: "Hold deg i skinnet nå da"Angrer sånn på at jeg ikke kjørte henne hjem til mamma og pappa eller noe...
Uff. Så trist. Ble lei meg på dine vegne. Stor klem til degAngrer på at jeg var sur på storesøsteren min da jeg kjørte henne på fest. Jeg var sur for at hun hadde drukket og tatt piller (hun hadde bipolar lidelse og adhd og var pillemisbruker). Hun ville sånn på den festen og jeg kjørte henne dit hun skulle. Det var siste gangen jeg så henne (tok livet sitt den kvelden). Og det siste jeg sa, var: "Hold deg i skinnet nå da"Angrer sånn på at jeg ikke kjørte henne hjem til mamma og pappa eller noe...
Sender en stor klem til degAngrer på at jeg var sur på storesøsteren min da jeg kjørte henne på fest. Jeg var sur for at hun hadde drukket og tatt piller (hun hadde bipolar lidelse og adhd og var pillemisbruker). Hun ville sånn på den festen og jeg kjørte henne dit hun skulle. Det var siste gangen jeg så henne (tok livet sitt den kvelden). Og det siste jeg sa, var: "Hold deg i skinnet nå da"Angrer sånn på at jeg ikke kjørte henne hjem til mamma og pappa eller noe...
Uff. En god klem til degAngrer på at jeg var sur på storesøsteren min da jeg kjørte henne på fest. Jeg var sur for at hun hadde drukket og tatt piller (hun hadde bipolar lidelse og adhd og var pillemisbruker). Hun ville sånn på den festen og jeg kjørte henne dit hun skulle. Det var siste gangen jeg så henne (tok livet sitt den kvelden). Og det siste jeg sa, var: "Hold deg i skinnet nå da"Angrer sånn på at jeg ikke kjørte henne hjem til mamma og pappa eller noe...
Å ikkje fortelle om eit overgrep. Skulle fortalt om det når det skjedde, no er det for seint![]()
Angrer på at jeg var sur på storesøsteren min da jeg kjørte henne på fest. Jeg var sur for at hun hadde drukket og tatt piller (hun hadde bipolar lidelse og adhd og var pillemisbruker). Hun ville sånn på den festen og jeg kjørte henne dit hun skulle. Det var siste gangen jeg så henne (tok livet sitt den kvelden). Og det siste jeg sa, var: "Hold deg i skinnet nå da"Angrer sånn på at jeg ikke kjørte henne hjem til mamma og pappa eller noe...
Samme her.Å ikkje fortelle om eit overgrep. Skulle fortalt om det når det skjedde, no er det for seint![]()
Det hørtes ut som en tung bør, særlig når du har båret det alene. Men det er ikke for seint å dele det med noen! Sikker på at du ikke skal snakke med noen om det nå?
Du skriver at det er for seint, mulig det dersom du tenker på straff o.l, men det er aldri for seint å fortelle det til noen du stoler på, som kan gi trøst, støtte deg og hjelpe å sortere tanker og følelser...
En abort som 17 åring. Jeg klarte ikke å stå imot presset rundt meg, og følte jeg ikke ikke hadde noe valg. Det er det verste jeg har opplevd noengang! Grusomt! Ikke minst i ettertid, tok utrolig mange år å bearbeide den sorgen, og jeg tenker fortsatt på barnet som kunne vært. Det ødela mine ungdomsår mye mer enn om jeg hadde båret frem barnet, det er jeg helt sikker på!