Blir godt å bli ferdig hvertfallViktig å fokusere på det positive!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir godt å bli ferdig hvertfallViktig å fokusere på det positive!![]()
Håper smertene gir seg snartSooool!
Paracet inntatt. Misunner de som ikke har vondt jeg etter tanntrekkinh
Ja den så morsom utHan syns den var skikkelig morsom, vi har en slik en
![]()
Oj det var lang dagGod kveld damerda stikker jeg snart å gjør ferdig gamle leiligheten! Også imorgen jobber jeg fra 7.30-18.15! Blir skikkelig ild prøve for scholl gel sålene jeg fikk kjøpt idag
![]()
Han så veldig fornøyd utHan syns den var skikkelig morsom, vi har en slik en
![]()
Takk søte duHåper smertene gir seg snart![]()
Ehm sånn ca en smulr dårlig
Fikk bedøvelse på innsiden og utsiden som gjorde at det føltes ut som jeg ikke fikk puste å da fikk jeg panikk ...
Utrolig mye!Å? Mye som skjer?![]()
Oi, ja det ble jo litt ekstra timer på jobbTakk for det! Men 3-4 timer ble visst 8 timer på jobbmen va ganske greit allikevel når formen funka idag
![]()
Greit han er med daførste timen er jo vekst av lilleguttmen den andre gruer jeg meg til. redd for at det har skjedd noe mer :/
mannen min er med på begge kontrollene da <3
Nei kan visst bli sånn når man får de sprøyteneDet høres ikke noe særlig utSatt de bedøvelsa feil da eller?
Vi var vel 25stk. Hadde det hjemme. Også kun nærmeste.Ja, det blir det
Blir nærmeste familie, så 20 stk
Var dere mange?
Det gjør det nokSå absolutt. Blir vel bare travlere og travlere![]()
Nei, sant detIkke vanskelig å kjenne deg igjen med initialene til barna som nick![]()
Uff, så ekkelt!Ehm sånn ca en smulr dårlig
Fikk bedøvelse på innsiden og utsiden som gjorde at det føltes ut som jeg ikke fikk puste å da fikk jeg panikk ...
Hallo
Grattis med nytt navn!
Flott helg her![]()
Snill du er som stiller oppJeg skulle jo bare på en jobb idag, men når jeg nesten var ferdig ringte sjefen, en kabel i nabokommunen til der jeg var hadde mest sannsynlig blitt gravd av og nesten alle mine kollegaer hadde vært på nattarbeid og lå å sov!
Han tigget nesten på sine knær gjennom tlf at jeg i hvert fall kunna kjør dit å så hvor stor skada det var.
Slutta med at jeg ble der resten av dagen og hverken fikk hentet i bhg eller ordne med middag
Sånn kan det gå!
Hadde vel vært 25 her også, om alle kunne komme. Synes det er koselig nå det ikke er for stort også jegVi var vel 25stk. Hadde det hjemme. Også kun nærmeste.
Skulle vi bedt alt av stort og smått hadde vi blitt fryktelig mange. Mer stress også
Hva skal dere spise?