Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Er jo ikke så gale bare litt kjøligSol, men en del skyer og 3 grader her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo ikke så gale bare litt kjøligSol, men en del skyer og 3 grader her
Æsj så kjiptJa.Gravde meg ned under dyna jeg. Men undersøker saken videre. Evnt se om andre banker som er mer samarbeidsvillige. Har ikke egenkapital. Men har kausjonist. Men de var visst ikke helt fornøyde med det liksom. Men er en lokal bank og kjent for å være Neifolk... Så tenker jeg undersøker en annen bank imorgen.
BergenHvor bor du da?
Takk, det var veldig koseligKos deg på treff
Ikke vanskelig å kjenne deg igjen med initialene til barna som nickHalloen!
Hatt en fin helg?
Her har vi vært på farten
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn)![]()
Takk for det! Men 3-4 timer ble visst 8 timer på jobbGod morgen
Ha en fin dag på jobb!
Ja, bor nesten rett over dammenSå spennende! Bor du over på Fosen området du da eller? Er bare slapp av dag idag, kanskje en liten tur ut siden det er så fint vær og vi er så å si frisk![]()
Bor du ut på Fosen eller?Sitter på ferga på vei inn til Trondheim. Skal på treff med andre som har termin i juliogså skal jeg hente barnevogna på barnas hus
Enn du?
Hoff, det må nervøst å gå å være forsiktig hele tidenheihei
klarte å sove i natt. så det er jo bra, men våknet med steinhard mage og tak... ikke akkurat det man vil
skal først til gyn på torsdag så på sykehuset rett etterpå. de vil ikke sjekke inni der før, for det kan trigge frem ting ved at de utløser hormoner. men ringer inn om takene er konstant eller øker i smerte. blir redd når de takene som er 3-4 av kommer, for jeg lager fødelyder når de kommer
føler meg ikke helt komfortabel med å tusle ute, selv om jeg ikke har fått noe streng beskjed om at jeg ikke kan. bare veldig moderat
håper dere har en fin dag![]()
Gratulerer med vekttapetBob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...![]()
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()
Går det bra?Tannen ute! Yey![]()
Kondolerersliter med sammentrekinger. ble påvist 2,5 cm livmorhals og 2 uker før det hadde jeg 3,3/3,2 og 2 uker før det 4,2
jeg pustet meg gjennom smertene som i fødsel så dro inn den natta
hun ble ikke mer enn 56 årtusen takk for det <3
Å fy, tannlege er jo bland det verste som finnes å gå tilJeg må ligge en time i dag.
Må ha på noen midlertidige fyllinger også i tillegg til visdomstanna som skal ut
Grattis til vektenBob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...![]()
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()
Først jobb så middag, lekser, bading og legging av barnHva er planene for dagen i dag da?![]()
Så deiligEr vanligvis ikke noe problem å gå hvilt, men med hus of mye som nå. Gjøres i helgene blir det vanskeligere. Men det ble bedre etter en hvilog i morgen kan jeg hvile
![]()
Det var ikke så ille utover dagen her heller ;*Er jo ikke så gale bare litt kjøligher ble der varmere løpet av dagen
![]()
Ooohh....hvordan gikk det?Til tannlegen
HalloHalloen!
Hatt en fin helg?
Her har vi vært på farten
(Bytta kallenavn, men de som "kjenner meg" bør ikke bli så forvirret i grunn)![]()