første timen er jo vekst av lilleguttJavi var masse ute
ser du frem til timen på torsdag ?
![]()
mannen min er med på begge kontrollene da <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
første timen er jo vekst av lilleguttJavi var masse ute
ser du frem til timen på torsdag ?
![]()
Ja vi har hus i dag. Ett gammelt hus som trenger oppussing på det meste. Har avtale med de som bygger å bytt da. Da hadde det gått opp i opp. For har derimot en fantastisk fin tomt med sjøutsikt og på nesten ett mål. Så de ville jo revet huset og bygd nytt. Vi ligger 5 min fra alt også her. Bhg, skole og sentrum. Så en veldig attraktiv plass her.Det er lurt. Ibland er det litt undersøkelse som skal til så får man ett ja
Har dere hus idag?
Ikke lett å vite hvordan de tenker alle gangerJa vi har hus i dag. Ett gammelt hus som trenger oppussing på det meste. Har avtale med de som bygger å bytt da. Da hadde det gått opp i opp. For har derimot en fantastisk fin tomt med sjøutsikt og på nesten ett mål. Så de ville jo revet huset og bygd nytt. Vi ligger 5 min fra alt også her. Bhg, skole og sentrum. Så en veldig attraktiv plass her.
Men vi hadde da fått helt nytt. Men måtte jo ut med litt ekstra da. Og kausjonisten vi allerede har, var da ikke god nok. Og utenom det har vi null kausjonist i familien å spørre.
Skjønner ikke hvorfor de snur om nå ang hu vi har da. For hu er mer enn god nok. Menmen. I verste fall får vi spare oss i hel og håpe på det beste om mange år![]()
73 kvm her så litt større og ihvertfall to soverom denne gangen, selvom jeg selvsagt ble gravid rett etter vi hadde takket ja men bra vi ihvertfall da har to soverom ihvertfallEn større leilighet?
Hvor hen?
Ja i morgen er 5mnd kontroll med vaksiner,wæwæ!!
KjedeligMå inn en gang til å få midlertidlig fylling på andre siden
Yesdet er jeg heldigvisKjedeligmen da er du nesten ferdig ihvertfall!!
Takk. Nei. Følte meg helt demotivert her.Ikke lett å vite hvordan de tenker alle gangerfår håpe du har bedre lykke med en annen bank imorgen!
Tja vi får seMannen kan lage vel![]()
Først jobb så middag, lekser, bading og legging av barn
Du da?
Du får nyte stillheten så lengeVentee på at gutta skal komme hjem
Håper du ikke slet deg ut da ihvertfallJeg skulle jo bare på en jobb idag, men når jeg nesten var ferdig ringte sjefen, en kabel i nabokommunen til der jeg var hadde mest sannsynlig blitt gravd av og nesten alle mine kollegaer hadde vært på nattarbeid og lå å sov!
Han tigget nesten på sine knær gjennom tlf at jeg i hvert fall kunna kjør dit å så hvor stor skada det var.
Slutta med at jeg ble der resten av dagen og hverken fikk hentet i bhg eller ordne med middag
Sånn kan det gå!
Men et viktig steg å prøve ihvertfallDa har lille U prøvd potten for første gang
(Ikke det at det kom noe)
Ja, bor nesten rett over dammen25 min fra ferga og hjem, som jeg venter på å ta I retur nå
![]()
Viktig å fokusere på det positive!Yesdet er jeg heldigvis![]()
Men et viktig steg å prøve ihvertfall![]()
Synes dwt er kjedelig jegDu får nyte stillheten så lenge