Gudle i magen
Elsker forumet
Nei sliter med bekkenløysning å har veldig vondt i i bekkene og når eg komt heim frå jobb Må eg forsatt gjer alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne! Jeg gjør en god del hjemme fordi jeg er 100% sm, men når mannen kommer fra jobb så hjelper han masse og jeg får beskjed om å sitte i roJa, men vi deler alltid på arbeidet. Vi er da to voksne som bor her.
Jeg også. Er 60% sykemeldt, og da blir det naturlig å vaske klær, rydde etc. Ikke noe poeng å utsette det til kvelden.Signerer denne! Jeg gjør en god del hjemme fordi jeg er 100% sm, men når mannen kommer fra jobb så hjelper han masse og jeg får beskjed om å sitte i ro![]()
Heldig? Ser på det som naturlig å dele på husarbeidet og hjelpe hverandre.Jøss, heldig gjeng![]()
Er dessverre svært mange menn som fortsatt "henger igjen" og har et mer gammeldags syn. Selv om det noen ganger virker som om alle dagens menn er så utrolig likestilte med hus, hjem og barn, og at det er det naturligste i verden for alle.Heldig? Ser på det som naturlig å dele på husarbeidet og hjelpe hverandre.
Min hadde sikkert fint overlatt alt til meg om jeg lot han. Jeg er ikke noe mer glad i husarbeid enn det han er, så her deler vi på det. Anser meg ikke som heldig. Er vel hva man velger å godta eller ikke.Er dessverre svært mange menn som fortsatt "henger igjen" og har et mer gammeldags syn. Selv om det noen ganger virker som om alle dagens menn er så utrolig likestilte med hus, hjem og barn, og at det er det naturligste i verden for alle.
Jeg får svært lite hjelp. Greit nok at jeg er 100 % sm, men det er jo en grunn til det også, så det er særdeles tungt å stå for det meste av arbeidet hjemme, og ansvaret med sønnen vår.
Signerer!Min hadde sikkert fint overlatt alt til meg om jeg lot han. Jeg er ikke noe mer glad i husarbeid enn det han er, så her deler vi på det. Anser meg ikke som heldig. Er vel hva man velger å godta eller ikke.
Jeg vil si du er heldig, så vi får være enige om å være uenige.Min hadde sikkert fint overlatt alt til meg om jeg lot han. Jeg er ikke noe mer glad i husarbeid enn det han er, så her deler vi på det. Anser meg ikke som heldig. Er vel hva man velger å godta eller ikke.
Må nok si meg enig med bmc, er kanskje noe i hva man velger å godta eller ikke..Min hadde sikkert fint overlatt alt til meg om jeg lot han. Jeg er ikke noe mer glad i husarbeid enn det han er, så her deler vi på det. Anser meg ikke som heldig. Er vel hva man velger å godta eller ikke.
100% sykmeldt!
Jeg gjør alt hjemme, og er liggende med et drittbekken om kveldene.
Må nok si meg enig med bmc, er kanskje noe i hva man velger å godta eller ikke..
For min del er jeg jo superheldig i tillegg! Det er for meg en selvfølge at alt er likestilt i huset (jeg holder også på med oppussing, og han med husarbeid). Men pga formen min siden typ sept-okt har han tatt seg av mer eller mindre nesten alt med husarbeid og oppussing, samt mye mer matlaging. Jeg fokuserer på studier og oppfølging av sønnen..
Skal sies at han gleder seg til lillemor kommer og jeg kan bidra mer i huset![]()
I grunnen ikkeblir ikke mannfolka deres i sabla dårlig humør når de må ta så ''mye'' ansvar? handler vell litt om hva de er vant til fra før av og da så klart;-)
blir ikke mannfolka deres i sabla dårlig humør når de må ta så ''mye'' ansvar? handler vell litt om hva de er vant til fra før av og da så klart;-)