Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var nyHar du noen rare matkombinasjoner? Har fått mye "klager" av samboeren min i det siste av at jeg har eple og majones på brødskiva![]()
Haha, er det sant? Det var litt rartDen var nyjeg tror ikke jeg har noen rare.. Eller det vil si jeg synes nugatti med majones er super godt da, haha!
men har hørt om verre :-o
Ja det er det, spesielt kylling versjonen av den! Åsså med agurk på toppen :-DHaha, er det sant? Det var litt rartMajones og leverpostei (den med ansikt) er også digg!
Yupp! Du er den eneste jeg har hørt om som også liker detJa det er det, spesielt kylling versjonen av den! Åsså med agurk på toppen :-D
Det trodde jeg var helt vanligYupp! Du er den eneste jeg har hørt om som også liker det![]()
Hehe, det trodde jeg ogsåDet trodde jeg var helt vanlig![]()
Oj det var rar komboRareste jeg har hørt om må være han i klassen min på u.skolen han pleide å spise sjokadepålegg med salami på skiva si :-o
Jeg har også majones på makrellenJeg spiser majones og makrell i tomat.
Ig stekte fiskekaker på brødskiven med majones.
Vet ikke hvor rart det er men
Min bror spiste servelat med majones og ketchup når han var yngre.
Leverpostei og majones er da en helt vanlig kombo? Spist det daglig siden jeg var litenYupp! Du er den eneste jeg har hørt om som også liker det![]()
Det er det ikke rundt her. Folk grøsser seg når de ser/hører det.Leverpostei og majones er da en helt vanlig kombo? Spist det daglig siden jeg var liten
Så rartDet er det ikke rundt her. Folk grøsser seg når de ser/hører det.![]()
Åååååh, men brødskiver dyppa i te/kakao er jo så godt!Mannen rister på hodet av noen av mine kombinasjoner, men har ikke helt oversikt da det gjerne er ting jeg har spist siden jeg var liten![]()
Han synes også at det er helt absurd at jeg dypper brødskivene mine i teen/kakao når jeg har det ^^
Kakao har jeg hørt om, men ikke å dyppe i teenMannen rister på hodet av noen av mine kombinasjoner, men har ikke helt oversikt da det gjerne er ting jeg har spist siden jeg var liten![]()
Han synes også at det er helt absurd at jeg dypper brødskivene mine i teen/kakao når jeg har det ^^
Yay!!! En fellow dypperÅååååh, men brødskiver dyppa i te/kakao er jo så godt!![]()
Er vel bare forlengelsen av det - drikker ikke like mye kakao som førKakao har jeg hørt om, men ikke å dyppe i teen![]()
Ohyeah! Det er nesten eneste gangen jeg syns det er ok med gulost på brødskivaYay!!! En fellow dypperså kult!