Den er fantastisk flottEllenasyns den er finest, men også greit med en i nøytral farge
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er fantastisk flottEllenasyns den er finest, men også greit med en i nøytral farge
![]()
Da er det på tideTja tviler, ikke vunnet noe her inne på nærmere tre år nå
Og hvert oppe på topp100 lista ganske ofte![]()
Sitter og spiser sjokoladekake, jegHar lagt meg.
i mangel på mannen har jeg med meg netflix i sengen. Sovner snart håper jeg.
Måtte opp 7.30 pga fotballcupOi, når sto du opp i dag ds?
Skjønner detVar ikke sliten jeg. Bare lykkelig for å endelig få lov å føde og bli ferdig med svangerskapet..
Ja det blir det.
Er vel ganske typisk egentlig, du får håpe hun sover lenge imorgen![]()
Den ser ihvertfall sånn ut og storksak er jo et fantastisk bra merke når det gjelder stellevesker, og jeg trenger ny før oktoberDen er fantastisk flott
Ja syns det jeg ogsåDa er det på tide![]()
Tja man vet jo aldri, plutselig sover hun lengreHun er ganske stabil i når hun mener det er morgen, helg som hverdag, ferie eller hva som helst. Er jo bare 4 mnd så det er jo ikke så rart.
Jeg har denDen ser ihvertfall sånn ut og storksak er jo et fantastisk bra merke når det gjelder stellevesker, og jeg trenger ny før oktober![]()
Hvordan er den i bruk da?Jeg har den![]()
ELSKER denHvordan er den i bruk da?
Mhm, var vel ikke overraskende det egentligELSKER den
Fikk jo ikke mindre lyst på den nå daJa da, kommer med en slik egen stropp man kan faste i siden, ellers så kan man henge med slike "spenner".
Min henger slik
Vis vedlegget 173431
Får håpe du vinner den daFikk jo ikke mindre lyst på den nå da![]()
Kommer aldri til å få mannen med på å kjøpe den siden vi skal spare penger til eventuell ny bil, barnevogn osv![]()
Håper det selv ihvertfall, like mye som hver gang den er premieFår håpe du vinner den da
Ja den kan bli veldig kluss men nå har jeg ikke hatt mensen i det hele tatt så..Den kan bli kluss :/ min var det + kluss etter 2 SA og 2 MA før lillebror flyttet innhåper det klaffer snart
![]()