Det viste jeg ikke... men det var smart og så koseligSpiser alltid sent på lørdager...
Først en middag med alle barna rundt kl 17, og så en bedre middag med mannen, eldsten og meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viste jeg ikke... men det var smart og så koseligSpiser alltid sent på lørdager...
Først en middag med alle barna rundt kl 17, og så en bedre middag med mannen, eldsten og meg.
Ja da har du fått deg en liten blund daOg ukens lørdagskveld..gikk på badet med trøtt lillemor 1845, hun sov ca 20 da ungene skulle på badet, jeg skulle bare ligge her i fall hun våknet av dem som var litt høylytte.
Haha.. Står opp nå
Haha typiskOg ukens lørdagskveld..gikk på badet med trøtt lillemor 1845, hun sov ca 20 da ungene skulle på badet, jeg skulle bare ligge her i fall hun våknet av dem som var litt høylytte.
Haha.. Står opp nå
Jeg hadde akkurat åpne ei så tenkte jeg skulle fullføre den. Så nå ser jeg serie alene og koser megHehe, bra han gjorde det
Jeg har fått mala og sitter nå å vurderer å legge meg eller ikke.
Ja da, virker som hun er ferdig nåSå koselighar det kommet noen?
Hehe, kanskje den blir din denne gangenEr delvis sånn, liker jeg personen blir jeg glad![]()
Men skulle gjerne hatt den stelleveska, har hatt lyst på den siden første gang den var premie her inne![]()
Ja,jeg var kjempe heldigHæIkke misunnelig I de hele tatt
![]()
Heldig gris
![]()
Man får ta de minuttene man kan aleneJeg hadde akkurat åpne ei så tenkte jeg skulle fullføre den. Så nå ser jeg serie alene og koser megordna flaske til L og gikk opp med
![]()
Legger du oppskriften ut på matbloggen din? det skal prøves!
Ligger der alleredeLegger du oppskriften ut på matbloggen din? det skal prøves!
JeppHaha typisk
Godt uthvilt?
Min ble bare kraftigere, men sov i pausene var så utmattet. Tror det ut fra hva jeg leste![]()
Ja da, virker som hun er ferdig nå![]()
Tja tviler, ikke vunnet noe her inne på nærmere tre år nåHehe, kanskje den blir din denne gangen![]()
Ja det blir det.Jepp
Ond sirkel. Nå sitter jeg oppe, kommer sent i seng, er ikke klar når hun mener det er morgen 6.30 i morgen, trøtt søndag, og sovner når jeg legger henne.....
Kanskje din tur denne gang daTja tviler, ikke vunnet noe her inne på nærmere tre år nå
Og hvert oppe på topp100 lista ganske ofte![]()
Hehe det har RonjaR prøvd å si mange ganger men fortsatt ikke vunnet noe, har vunnet før da men skulle gjerne hatt den stelleveskaKanskje din tur denne gang da![]()
Hvilke av dem?Hehe det har RonjaR prøvd å si mange ganger men fortsatt ikke vunnet noe, har vunnet før da men skulle gjerne hatt den stelleveska![]()
EllenaHvilke av dem?