Trondheim brukere

Hehe eller fikk i uke 21 da om du følger kalenderen :P Men når er du i uke 18 da? :)
Siste uka på mai, så da kan det vel fort bli time i juni ser jeg for meg. Er så lenge å venteeeeee! :-P

Jeg sniker fra september forum, men skal også ha OUL på st. Olavs på onsdag, og jeg ventet i nesten tre uker på brevet! ;) kjipt men set går vel litt tregt av og til ;)

Æsj.. da får jeg sikkert i juni jeg og :/ er jo litt spesielt med alle disse helligdagene i mai i tillegg..

Jeg er så spent på om det er en liten gutt eller jente at jeg snart sprekker! Også er det enda fire uker igjen å vente! :P

Jeg er så spent på om det er en liten gutt eller jente at jeg snart sprekker! Også er det enda fire uker igjen å vente! :P
Jeg også! Har en mistanke om at jeg ikke kommer til å sove natten før ultralyd. 34 dager igjen til meg. Det er lenge :o

Jeg er så spent på om det er en liten gutt eller jente at jeg snart sprekker! Også er det enda fire uker igjen å vente! :p

Jeg også! Har ingen anelse heller hva det kan være.. Eller, er jo ett av to alternativer :p haha... men har ikke noen spesiell følelse på kjønn.. hva med deg?

Jeg også! Har en mistanke om at jeg ikke kommer til å sove natten før ultralyd. 34 dager igjen til meg. Det er lenge :eek:
Jeg husker hvordan dagen var den dagen jeg skulle på tidlig UL - helt utafor - kvalm og kasta opp og svima nesten av om hverandre.... Satser på jeg kanskje takler OUL litt bedre, men kan jo ikke vite :p Det blir i alle fall veeeeldig spenndene! 31 dager for min del!

Jeg også! Har ingen anelse heller hva det kan være.. Eller, er jo ett av to alternativer :p haha... men har ikke noen spesiell følelse på kjønn.. hva med deg?
Haha ja, jeg tror nesten at det at det bare er to alternativer gjør det enda mer spennende på en måte :P Men begge er jo bra alternativer. Jeg har litt følelse på jente - men det er kanskje litt fordi jeg ønsker meg en jente, og litt fordi jeg vil motbevise farmoren til samboeren min som mener gutt. Hun drømte det og mener hun er sanndrømt.

Og DER kom timen min, om 35 dager :-D :-D

Du fikk nesten en uke ventetid kortere enn meg da, med tanke på svangerskapslengde..:P Heldiggrisen!
Oi! Heldige meg, men litt "dårlig gjort" ovenfor deg da.

Jeg drømte at jeg ikke fikk time til OUL før i august!! :o Underbevisstheten min tenker visst mye for meg... :p

Haha ja, jeg tror nesten at det at det bare er to alternativer gjør det enda mer spennende på en måte :p Men begge er jo bra alternativer. Jeg har litt følelse på jente - men det er kanskje litt fordi jeg ønsker meg en jente, og litt fordi jeg vil motbevise farmoren til samboeren min som mener gutt. Hun drømte det og mener hun er sanndrømt.

Begge er bra alternativer ja ;) Blir spennende å se om det er en jente da! Har alltid synes det virker litt skummelt å få jenter (nærmere bestemt tenåringsjenter..), så har "håpt" litt på gutt. Men alle i familien tror jente, så blir moro å se. Selv om det viktigste er selvfølgelig at alt er ok osv, og blir like moro å vite uansett!

Back
Topp