Skravletråd Lag Bringebær

Hva skjer om man ikke skriver ned vektendring med 4 desimaler?

Ja, er bare så kjipt å havne bak og kanskje ryke ut når jeg har gjort det bra. Spesielt siden det er anbefalt å gå ned 0,5-1 kg i uken. Kjipt å ryke ut da. Jeg vet jo at det er lettere å gå ned når man er større, men jeg blir jo likevel litt demotivert av tallene.

Edit: Det vil jo bli urettferdig for noen uansett, så jeg synes ikke at det er feil at det regnes på denne måten. Jeg bare klager litt likevel jeg. En sånn dag i dag ☺
Ser den da!! Men nå satser vi på at vi går videre alle mann ;) men ligger du dårligar an på bringebær da?

Hva skjer om man ikke skriver ned vektendring med 4 desimaler?

Ingenting, men hvis noen har gått ned omtrent likt så er det desimalene som kan avgjøre hvem som ryker. Da kan man jo være uheldig å ryke fordi man ikke tok med alle desimalene...

Forrige ukes vekt minus dagens vekt. Så tar du differansen delt på forrige ukes vekt, og ganger med 100.

Hos meg blir det 116,6 - 115= 1,6. 1,6 ÷ 116,4 × 100 = 1,3722 ☺
Blir inte klok på detta er de fel eller rätt? :p

96-92,4 = 3,6
3,6 / 96 * 100 = 3,75

Er de rett? :p

Last edited:
Det var 96-92,4 o de blir 3,6 differanse , skrev fel , va blir de då? På mobilen visas de ikke sån som du räknat ut det :)
Jeg regnet det ut med 3,4 også, da fikk jeg det samme som deg. Vi skal bruke 4 desimaler, men hos deg blir det 3,7500 uansett. Derfor fikk du ikke fram 4 desimaler ☺

Uff. dagen i dag startet veldig bra..
Men er helt forferdelig nå. Snuppa sover ikke på dagen, sover lite om natta og gråter utrolig mye om dagen. Skulderen min gjør vondt, har senebetennelse.. Og søtsuget er utrolig sterkt.. :( blææh

Uff. dagen i dag startet veldig bra..
Men er helt forferdelig nå. Snuppa sover ikke på dagen, sover lite om natta og gråter utrolig mye om dagen. Skulderen min gjør vondt, har senebetennelse.. Og søtsuget er utrolig sterkt.. :( blææh
Masse medfølelse til deg <3

Masse medfølelse til deg <3
Takk!! :)

Hvordan gjør du det i helgene? Spiser du godterier og lignende? En dag? To dager?

Jeg har tenkt å prøve å kun spise LITT godis en gang i uken.
Helst ikke smågodt og potetgull, men et sunnere alternativ til godteri.

Stemmer det at vi mister 2 på laget nå som ikke har levert?

Takk!! :)

Hvordan gjør du det i helgene? Spiser du godterier og lignende? En dag? To dager?

Jeg har tenkt å prøve å kun spise LITT godis en gang i uken.
Helst ikke smågodt og potetgull, men et sunnere alternativ til godteri.
Jeg hadde ikke tenkt å spise noe, men søtsuget er sterkt nå. Lurer på å ta litt godt i dag, men ikke resten av uken. Tenker da ca 500 kalorier max, så spørs det om jeg kommer på noe som er innenfor det da ☺

Popcorn er et godt alternativ. En del kalorier per 100 g, men det veier så lite at du kan spise en god del.
Eventuelt smør e.l. kommer da på topp av popcornets kalorier.

Når kommer resultatene fra veiingen og ukesutfordringen?

Stemmer at det er bare en som ikke har levert eget hva jeg kunne se ja. Tar nok litt tid for Sara å gå igjennom alt, mange tall å holde styr på :)

Back
Topp