Skravletråd Lag Bringebær

Fikk skrevet den inn, måtte bare huske hvordan jeg regnet den ut og det tok tid :p
Slitt med vekta ja, måtte kutte ut ekstremt mye mat for å klare å gå ned. Og ikke minst så må jeg trene iallfall halvannen time om dagen om jeg skal klare det. Men nå har jeg motivasjon siden jeg ser det faktisk virker :D
Ikke veid meg mye, men den ene dagen jeg gjorde det så viste vekta opp en 0,5 kg

Ikke vei mer enn en gang i uka ;) da slipper man å stresse med opp og ned i løpet av uka. Men igjen - supert jobba!

Ser nå at du har endret, men prosenten stemmer vel ikke? husk også 4 desimaler.
Men slik jeg forsto reglene så skal vi ta vektreduksjonen delt på forrige ukes vekt x 100?
Hvis din stemmer så stemmer nok ikke min utregning, så greit å finne ut hvem som har regnet rett :P

Jeg gjorde det også sånn, men min % blir lavere enn din. Det vil jo si at jo tyngre du er jo mer må du gå ned i uka for å fortsatt være med da :(
Jeg gikk ned 1,6 kg.

Jeg er såååå misfornøyd denne uka. Tenkte jeg skulle prøve å finne erstatninger for "snop", så har spist andre saker. En osteskive feks. Fra fredag - mandag hadde jeg gått ned 1 kilo, men så gått litt opp igjen. Ikke fornøyd =(

Last edited:
Nå ble jeg forvirret. Har jeg forstått det rett når jeg har tatt antall kg gått ned (1,6 kg) dele på min startvekt også gange med 100..

Jeg er såååå misfornøyd denne uka. Tenkte jeg skulle prøve å finne erstatninger for "snop", så har spist andre saker. En osteskive feks. Fra fredag - mandag hadde jeg gått ned 800 gram, men så gått litt opp igjen. Ikke fornøyd =(

Syns du har vært flink jeg Rom! Det har vært mye å sette seg inn i og du har måtte gjøre mange endringer. Jeg syns du har vært veldig flink :)

Så utrolig kjipt å høre at du ikke er fornøyd! Vet hvor demotiverende det er når man gir full innsats, men ikke er fornøyd med vektnedgangen! Prøv å huske at alle tapte gram teller :) <3

Syns du har vært flink jeg Rom! Det har vært mye å sette seg inn i og du har måtte gjøre mange endringer. Jeg syns du har vært veldig flink :)

Så utrolig kjipt å høre at du ikke er fornøyd! Vet hvor demotiverende det er når man gir full innsats, men ikke er fornøyd med vektnedgangen! Prøv å huske at alle tapte gram teller :) <3
Det er sant, takk for at du hjelper meg å se det positive. Er bare så synd om jeg ryker allerede :(

Husk å oppdatere utfordringer i dag, med totale poeng, så gjør vi det enklest mulig for lagleder :)

Jeg gjorde det også sånn, men min % blir lavere enn din. Det vil jo si at jo tyngre du er jo mer må du gå ned i uka for å fortsatt være med da :(
Jeg gikk ned 1,6 kg.

Det er jo egentlig litt naturlig tenker jeg?! Man går fortere ned når man har mer å ta av. Og prosentvis i forhold til utgangspunktet så går jo jeg ned mer når jeg går ned 1 kg... er derfor de regner om til prosent ;)

Juhuuu ;) heldigvis gikk jeg ned 1 kg!! Det er i målet i gjennomsnitt i uka, så sier meg fornøyd med det :)

Lillerypa - vi ligger bra likt :P både i vekt og vektnedgang :P hehe... var det første runden din, eller var du med sist også?

Jeg er så fornøyd med 1 kg!! :D
Var med sist, men lå på samme vekt nå som når forrige runde starta :p klarte ikke å holde meg unna brus/potetgull (som er mine svakheter), så gikk bare litt ned og så opp igjen :p

Håper alle husker å legge inn vekt :)

Det er jo egentlig litt naturlig tenker jeg?! Man går fortere ned når man har mer å ta av. Og prosentvis i forhold til utgangspunktet så går jo jeg ned mer når jeg går ned 1 kg... er derfor de regner om til prosent ;)
Ja, er bare så kjipt å havne bak og kanskje ryke ut når jeg har gjort det bra. Spesielt siden det er anbefalt å gå ned 0,5-1 kg i uken. Kjipt å ryke ut da. Jeg vet jo at det er lettere å gå ned når man er større, men jeg blir jo likevel litt demotivert av tallene.

Edit: Det vil jo bli urettferdig for noen uansett, så jeg synes ikke at det er feil at det regnes på denne måten. Jeg bare klager litt likevel jeg. En sånn dag i dag ☺

Last edited:
Hei, beklager min fraværelse her denne uken, har vært syk så ikke helt på nett :)
Må beklage at jeg stiller dårlig til utfordringen, men har nesten ikke fått i meg mat så colan har fått blitt i uken her.
Har gått ned 2,3 kg, så håper det bidrar nok til at vi får fortsette vidre alle sammen :)

Hei, beklager min fraværelse her denne uken, har vært syk så ikke helt på nett :)
Må beklage at jeg stiller dårlig til utfordringen, men har nesten ikke fått i meg mat så colan har fått blitt i uken her.
Har gått ned 2,3 kg, så håper det bidrar nok til at vi får fortsette vidre alle sammen :)

Huff da, høres ikke bra ut. Er du i bedre form igjen nå?

Hur skulle man regne ut i procent osv? Finner de ingenstans :p

Forrige ukes vekt minus dagens vekt. Så tar du differansen delt på forrige ukes vekt, og ganger med 100.

Hos meg blir det 116,6 - 115= 1,6. 1,6 ÷ 116,4 × 100 = 1,3722 ☺

Back
Topp