Utslett

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Noen som vet hva dette kan være? Ser verre ut på skuldrene og armene. Hun har brukt ull hele vinteren uten at det har oppstått noe utslett, og det hjelper ikke å bruke bomull. Hun har ikke fått noe nytt å spise, jeg har ikke spist noe annerledes. Det ser ikke ut til å plage henne, allmenntilstanden er fin, ingen feber. Har prøvd å smøre med en mild krem fra apoteket, men det ser bare ut til å bli verre.

Vi har hund som er midt i røyteperiode, kan det være allergi mot hunden? Skal ta henne til lege i morgen
759416d2620bbc71c13d5e94df089024

Minien min fikk å plutselig .
Men ikke så ille da
ImageUploadedByBV Forum1461170403.112203.jpg

Hadde heller ikke endret på noe.
Men smører med denne:

ImageUploadedByBV Forum1461170518.633926.jpg

Å nå er det nesten borte :)

Lykke til hos legen i morgen. Håper virkelig ikke det er hunden <3

Kan de være vaskemiddelet dere bruker?
Lykke til hos legen i morgen ;-)

Noen som vet hva dette kan være? Ser verre ut på skuldrene og armene. Hun har brukt ull hele vinteren uten at det har oppstått noe utslett, og det hjelper ikke å bruke bomull. Hun har ikke fått noe nytt å spise, jeg har ikke spist noe annerledes. Det ser ikke ut til å plage henne, allmenntilstanden er fin, ingen feber. Har prøvd å smøre med en mild krem fra apoteket, men det ser bare ut til å bli verre.

Vi har hund som er midt i røyteperiode, kan det være allergi mot hunden? Skal ta henne til lege i morgen
759416d2620bbc71c13d5e94df089024
Gammel post, men fant du ut hva det var?

Back
Topp