Skravletråd April

28514dcf491fed961f9ef7b3a8fe4e6f

Dette har jeg gjort i kveld, kalkmala pipa.

Det er ett stykke ja. Treffes ikke så ofte da?

Nei, vi treffes bare en håndfull ganger i året. Vel, nå vr hun her jo både i jula og i påska, jul for å feire jul med oss, påske pga at vi hadde dåp av hennes yngste barnebarn som ble født da hun var her i jula. Treffer henne i sommer, og så får vi se til høsten. Vi besøker henne alltid i sommerferien (og svigerfar, de bor bare en litenhalvtime fra hverandre så vi drar frem og tilbake) og hun er somregel også her en gang eller to i løpet av sommeren.

det kan ta litt tid dette med magen. jeg ble spurt om jeg var gravid det var frekt altså :o håper ikke du får slike spørsmål. det er sårende...

Ja det er sårende.. Får heldigvis ikke det men er flink å bruke sjulende klær. Og på jobb har vi uniform så
Der er det ikke synlig :p

Nei, vi treffes bare en håndfull ganger i året. Vel, nå vr hun her jo både i jula og i påska, jul for å feire jul med oss, påske pga at vi hadde dåp av hennes yngste barnebarn som ble født da hun var her i jula. Treffer henne i sommer, og så får vi se til høsten. Vi besøker henne alltid i sommerferien (og svigerfar, de bor bare en litenhalvtime fra hverandre så vi drar frem og tilbake) og hun er somregel også her en gang eller to i løpet av sommeren.
Det blir jo noen ganger i løpet av et år da:) familien min bor også evig langt unna. Til nå har vi sett dem
Ca 1 gang i måneden siden lillemor kom til. Blir sikkert sjeldnere med åra, men syns det er greit nå i starten.

Håper du slapper av litt også:) men flink er du!
Takk som tenker på meg :)
Brukte lang tid på prosjektet,tok meg gode pauser mellom sidene, har ikke annet valg , for hvis ikke svimer jeg vel av eller får halve BV på døra :p

Hehe ja, man snakker liksom så kaldt om det mens andre får voldsomme reaksjoner. Og da føler man jo at noe er galt med en selv :/
Men utrolig godt å høre jeg ikke er den eneste som føler det sånn! :)

Back
Topp