Min takker snart for seg også er jeg redd..Gleder meg.
Den jeg har nå er ved å dø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min takker snart for seg også er jeg redd..Gleder meg.
Den jeg har nå er ved å dø
Det er ett stykke ja. Treffes ikke så ofte da?Det er ikke aktuelt å besøke henne før til pinse, trolig sommerferien reelt sett.
Vi bor vel sånn 50 mil unna eller noe sånn.
Håper det går fintSå herlig! Vi skal på 4 års i morgen. Spent. Men skal ta opp ting som handler om babyen og når vi er ferdige.. Veldig spent hva hun har å si..
Det er ett stykke ja. Treffes ikke så ofte da?
det kan ta litt tid dette med magen. jeg ble spurt om jeg var gravid det var frekt altsåhåper ikke du får slike spørsmål. det er sårende...
God kveldGod kveld![]()
Håper det går fint![]()
Det blir jo noen ganger i løpet av et år daNei, vi treffes bare en håndfull ganger i året. Vel, nå vr hun her jo både i jula og i påska, jul for å feire jul med oss, påske pga at vi hadde dåp av hennes yngste barnebarn som ble født da hun var her i jula. Treffer henne i sommer, og så får vi se til høsten. Vi besøker henne alltid i sommerferien (og svigerfar, de bor bare en litenhalvtime fra hverandre så vi drar frem og tilbake) og hun er somregel også her en gang eller to i løpet av sommeren.
Hva skjer ?God kveld![]()
Håper du slapper av litt også![]()
Dette har jeg gjort i kveld, kalkmala pipa.
Takk, tok litt tid med et vondt bekken og svimmelhet, men jeg klarte detSå flink du er!
Det går nok fintRegner med det går veldig braklarer ikke se hva de kan ha å utsette på 4 åringen iallefall
Takk som tenker på megHåper du slapper av litt ogsåmen flink er du!
Men utrolig godt å høre jeg ikke er den eneste som føler det sånn!Hehe ja, man snakker liksom så kaldt om det mens andre får voldsomme reaksjoner. Og da føler man jo at noe er galt med en selv :/
Må nesten det ja, selvom jeg tror det blir tøft da ogsåJepp, det tvinger seg fram
Vi må være smartere![]()
Natta skjerHva skjer ?