Skravletråd April

Ellos, HM, Familiebutikken:)
Nå skal jeg prøve KappAhl og NameIt;)
Håper du finner noe:)
Jeg har handlet en del fra pop til gutter også, om du fortsatt leter;)

Eller veldig dårlig form i mitt tilfelle :p men nå har jeg startet! Skal komme i form til sommeren! Stramme inn magen som ser 6 mnd på vei ut im kveldene.. :eek: og likevel er jeg egentlig mindre enn noen gang
det kan ta litt tid dette med magen. jeg ble spurt om jeg var gravid det var frekt altså :o håper ikke du får slike spørsmål. det er sårende...

Ohh, jeg kjenner at det i slike situasjoner er glad jeg har flyttet så nært min mor at "vi kommer en tur og ser på det" er en grei løsning.

Mannen driver telefonsupport for sin mor som enten har virus eller hacket Facebook eller noe sånn.... "opp der under den figuren slik, ser du der noe som ser sånn ut?"

nei nå tror jeg at jeg skal sitte litt med mannen så skal jeg ta natta. natta snupper <3

Ohh, jeg kjenner at det i slike situasjoner er glad jeg har flyttet så nært min mor at "vi kommer en tur og ser på det" er en grei løsning.

Mannen driver telefonsupport for sin mor som enten har virus eller hacket Facebook eller noe sånn.... "opp der under den figuren slik, ser du der noe som ser sånn ut?"
Det er ikke alltid så lett nei. Bor dere langt unna hans foreldre?

Det er ikke alltid så lett nei. Bor dere langt unna hans foreldre?

Det er ikke aktuelt å besøke henne før til pinse, trolig sommerferien reelt sett.

Vi bor vel sånn 50 mil unna eller noe sånn.

Back
Topp