Må gå å soveMhm!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gå å soveMhm!!
Siste trimester er noe helt spesielt.. På mange vis.. Men tiden gikk så tregtJa helt sykt. Er vel fordi jeg nærmer meg siste trimestervært ganske fin nå de siste to mnd, men nå trenger jeg å sove mer igjen
![]()
er nok detjeg er jo 10 uker unna termin nå i følge nav sin utregning for termin og sykehuset sin. i følge appene var jeg det i går
Ser Typisk Deg, jegLigger å ser home and away jeg
Definitivt!!Vil tro det er ganske annerledes med bare en kontra 2 i magen?
huff fikk du sikkelig utslag da? :/ ja <3 jeg hadde hyperemesis med N fra uke 6-20 så pause i 6 uker og fra 26-hun var ute. det var tøft til tider, men gikk bra opp i vekt og hun var akkurat passe stor 39+3 når henne kom10 ukerdet var da jeg fikk diabetes trollet hengende over meg og gjorde de siste ukene veldig kjipe.. Men veldig verdt det
Så deilig, flink du er.Jeg fant fram treningsklær og tok meg en løpetur i kveld i skogen. Herlig!
Tror nok det er ganske vanligGlemmer det jegså ungene har fått noen gloser..særlig i bilen når noen bryter vikeplikta osv..
Blir ikke lenge til i allefallMå gå å sove![]()
Du får teste den da og si om det er verdt detAner ikke hvor bra det er men selges og såpeboblepistoler![]()
Så deilig, flink du er.
Løp du langt?
Akkurat nå føler jeg det går ganske fort, men tror juni og juli vil gå passe tregtSiste trimester er noe helt spesielt.. På mange vis.. Men tiden gikk så tregt
Det må vi gjøreDa må vi bare få informert Tamara at vi har fordelt de veskene mellom oss![]()
Vanskelig å la være iallefallTror nok det er ganske vanlig![]()
hørtes deilig ut!Jeg fant fram treningsklær og tok meg en løpetur i kveld i skogen. Herlig!
Akkurat nå føler jeg det går ganske fort, men tror juni og juli vil gå passe tregt![]()
Er jo ikke så lett når det skjer så spontant da.Vanskelig å la være iallefall