Sjokolade er for godt til ikke å spises.Det skal jeg også, men akkurat nå MÅ!!!! jeg ha sjokolade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolade er for godt til ikke å spises.Det skal jeg også, men akkurat nå MÅ!!!! jeg ha sjokolade
utrolig hvor fort man kan bli trøtt igjenSkal vel ikke være mulig å være trøtt igjen allerede![]()
huff da. masse god bedring til mannenHar en mann som har vondt i magen. Han ligger å syter og bærer seg stakkars.
gratulerer med dagen på forskuddHåper telefonen min kommer i morgen, det hadde vært en flott bursdagsgave![]()
Ja helt sykt. Er vel fordi jeg nærmer meg siste trimesterutrolig hvor fort man kan bli trøtt igjen![]()
Det er detSjokolade er for godt til ikke å spises.
er nok detJa helt sykt. Er vel fordi jeg nærmer meg siste trimestervært ganske fin nå de siste to mnd, men nå trenger jeg å sove mer igjen
![]()
Nærmer seg veldig daer nok detjeg er jo 10 uker unna termin nå i følge nav sin utregning for termin og sykehuset sin. i følge appene var jeg det i går
ja <3 gleder oss kjempemasse! det er virkelig noe av det vakreste som er oppi alt dette triste som skjer rundt oss, og ikke minst N da <3Nærmer seg veldig da![]()
Sliten og trøtt i dagHar jo nettopp sove![]()
Takk for detHuff god bedring
Aldri vært derHar familie nordpå og det er fjell der også![]()
Samme som min eldste deteller han fyller 8 i år..
Vil tro det er ganske annerledes med bare en kontra 2 i magen?Føler ofte jeg er førstegangsgravid i dette svangerskapeten del jeg ikke husker og faktisk mye jeg ikke har opplevd før siden det var to sist
![]()
Må være kreativ når man får ungerhadde en periode jeg sa satan hver hang jeg velta noe eller slo meg og slikt. Så kom det en dag hvor jeg veltet noe og ene gutten roper: satan!! Så spør jeg hvorfor han sa det. Svaret var: jeg sa det bare for deg mamma så du skulle slippe
![]()
Da blei jeg LITT mer bevisst på hva jeg sa![]()
Det er det.. Derfor tok jeg en løpetur i stedetSå deilig å synke ned i sofaen om kveldene..
Så misunnelig! Vil også ha!!Mannen satt akkurat sjokoladekake foran meg![]()
Unger gir livsgledeja <3 gleder oss kjempemasse! det er virkelig noe av det vakreste som er oppi alt dette triste som skjer rundt oss, og ikke minst N da <3
Mhm!!Sliten og trøtt i dag