Enda mange dager igjen daEtter dette mangler jeg nøyaktig 305 stykker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda mange dager igjen daEtter dette mangler jeg nøyaktig 305 stykker
Nei i kveld skulle han absolutt ikke sove. Men sovnet omsider nå da. Ca 1.5 time etter vi la hanVil han ikke sove?
Hva FAEN!!!!!Ble voldtatt av en ansatt i bhg
Er så kjekt når du er enig med megDet kan han fint gjøre ja![]()
Har bare ikke så mye skravle tid...Enda mange dager igjen da![]()
Jøss, du kan handle andre steder enn ebay, det viste jeg ikkeNei fra hm faktisk
Oi, du er sprek!Hjemme fra sykkeltur ppå 8.4 km
Så deilig å ha det i boksIdag så snuppa en arvet festdrakt og kjole frelst som hun er så måtte den på umiddelbart![]()
Trodde den skulle være altfor stor men passet perfekt og skjorta i str 86 passet også, hvordan forstår jeg ikke siden hun ellers bruker 98-104 men klager ikke![]()
Godt å vite hun har klær til konfirmasjon tidlig i mai og eventuelt 17 mai om vi er i Norge da![]()
Fornøyde barn er stas!Da er alle ungene foret og fornøyde
Er det, og nå er 2 i seng og en i dusjen.Fornøyde barn er stas!![]()
Alt muligHva har du kjøpt?
Nei i kveld skulle han absolutt ikke sove. Men sovnet omsider nå da. Ca 1.5 time etter vi la han
Bra dwt daNei i kveld skulle han absolutt ikke sove. Men sovnet omsider nå da. Ca 1.5 time etter vi la han
Handler nesten ikke på ebay lengerJøss, du kan handle andre steder enn ebay, det viste jeg ikke![]()
Ja du kan så siHva FAEN!!!!!
Har du vært på avvendingskurs?Handler nesten ikke på ebay lenger![]()
Lenge siden sist detHar du vært på avvendingskurs?
Du pleier jo alltid å vente på 15-20 pakker![]()
Fult mulig det var noe sliktLenge siden sist det
Var vel før jul da jeg ventet på kalendergaver
Blir vel litt følelsesmessig avstumpet når man har blitt nærmest frisk og fått lagt slikt bak seg, ihvertfall jeg, for jeg syns at slike reaksjoner hele tiden er rart, 3 også mange år siden jeg følte jeg burde si ifraHehe klarte å sjokkere jm jeg oggikk igjennom disse psykiske punktene så spurte hun om jeg kunne svare ja på noen av den. Nesten alle svarte jeg da
![]()
Men jeg sa også at jeg ikke sliter noe særlig med det nå lengre. Og jeg Har det veldig bra psykiskmen jeg er VELDIG for det å føle at jeg selv har kontroll under fødsel.
Lite å finne der til kb synes jegFult mulig det var noe slikt