Skravletråd April

Ja såg den. Føler av og til at ungene aldri kan være trygge. :(
Forferdelig :(
Å ille formannfolk i bhg for det dinnes mange slwptiske fra før

Jeg har hatt mareritt om at slikt har skjedd med gutten min.. Ekkelt..

Vår barnehage har fått mange menn inn nå og det er så bra. Merker det på ungene. Storstas å være sammen med gutta.. Kun en mannlig pedleder da. Skulle gjerne hatt fler..

Jeg har hatt mareritt om at slikt har skjedd med gutten min.. Ekkelt..

Vår barnehage har fått mange menn inn nå og det er så bra. Merker det på ungene. Storstas å være sammen med gutta.. Kun en mannlig pedleder da. Skulle gjerne hatt fler..
Supery med menn i bhg
Trist å lese kommentarfwlt i dag

Jeg tror egentlig det vil gå bra. Jeg stolte ikke på mennesker generelt før jeg traff samboer for to år siden. Var godt å kunne stole på noen igjen. Og har snakket med han om det så han vet hvorfor jeg av og til har et intenst behov for å ha kroppen min for meg selv. Å ha han hjelper veldig på :)
Unnskyld at jeg hopper inn, har du fortalt jordmor?
Fikk samtaler med ei som hadde spesialisert seg i slike tilfeller og fødselen ble lagt opp til at jeg skulle ha så mye kontroll som mulig osv siden jeg opplevde overgrep over mange år og dette tok de veldig seriøst :)

Idag så snuppa en arvet festdrakt og kjole frelst som hun er så måtte den på umiddelbart :p
Trodde den skulle være altfor stor men passet perfekt og skjorta i str 86 passet også, hvordan forstår jeg ikke siden hun ellers bruker 98-104 men klager ikke ;)
Godt å vite hun har klær til konfirmasjon tidlig i mai og eventuelt 17 mai om vi er i Norge da :)

Uffda det er kjipt :(
Her er det motsatt, sol og blå himmel, men vi er alle for forkjøla til å gå ut..
Heldige med været men ikke med helsen.. Håper dere er friske alle sammen snart :)

Snart bading for N og etterpå varm dusj for a mor. Hjelper på vonde kynnere heldigvis :)

Unnskyld at jeg hopper inn, har du fortalt jordmor?
Fikk samtaler med ei som hadde spesialisert seg i slike tilfeller og fødselen ble lagt opp til at jeg skulle ha så mye kontroll som mulig osv siden jeg opplevde overgrep over mange år og dette tok de veldig seriøst :)
Jada. Jm vet om det :) og det blir tatt veldig alvorlig. Ekstra oppfølging og skal ta det opp på klinikken også.

Back
Topp