Huff håper det er tilfeldig!Huff. Liker ikke disse tendensenedårlig i magen og kvalm. Krysser fingre for at J ikke har smitta meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff håper det er tilfeldig!Huff. Liker ikke disse tendensenedårlig i magen og kvalm. Krysser fingre for at J ikke har smitta meg
![]()
Ja såg den. Føler av og til at ungene aldri kan være trygge.![]()
Forferdelig
Å ille formannfolk i bhg for det dinnes mange slwptiske fra før
Uff daHer hagler det![]()
Supery med menn i bhgJeg har hatt mareritt om at slikt har skjedd med gutten min.. Ekkelt..
Vår barnehage har fått mange menn inn nå og det er så bra. Merker det på ungene. Storstas å være sammen med gutta.. Kun en mannlig pedleder da. Skulle gjerne hatt fler..
Unnskyld at jeg hopper inn, har du fortalt jordmor?Jeg tror egentlig det vil gå bra. Jeg stolte ikke på mennesker generelt før jeg traff samboer for to år siden. Var godt å kunne stole på noen igjen. Og har snakket med han om det så han vet hvorfor jeg av og til har et intenst behov for å ha kroppen min for meg selv. Å ha han hjelper veldig på![]()
Haglet her og i stedHer hagler det![]()
Heldige med været men ikke med helsen.. Håper dere er friske alle sammen snartUffda det er kjipt
Her er det motsatt, sol og blå himmel, men vi er alle for forkjøla til å gå ut..
Heldige med været men ikke med helsen.. Håper dere er friske alle sammen snart![]()
Ble innedag da?Dt ble litt bedre men ikke fint nok..
takk for detJo takk for det, så får vi håpe at det bedrer seg med været hos dere![]()
Vi gikk på shopping i stedetBle innedag da?
Hva har du kjøpt?Tur på IKEA er alltid farlig for lommeboka![]()
Jada. Jm vet om detUnnskyld at jeg hopper inn, har du fortalt jordmor?
Fikk samtaler med ei som hadde spesialisert seg i slike tilfeller og fødselen ble lagt opp til at jeg skulle ha så mye kontroll som mulig osv siden jeg opplevde overgrep over mange år og dette tok de veldig seriøst![]()
Men uschOm 4 åringen i bergen