Ha ha men det passer fint i grunn.Over til noe helt Annet. Sender ikke ut varsel i dagorker ikke ta over verden helt enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha men det passer fint i grunn.Over til noe helt Annet. Sender ikke ut varsel i dagorker ikke ta over verden helt enda
![]()
Du er kengubarnet som er syk?Vi skal til legen. Det er vår plan
Hehe. Får ta over verden en annen dagHa ha men det passer fint i grunn.![]()
GratulererSamsung Galaxy s7
Regn eller snø? :/Får et vær ute![]()
Pøser ned.. Var opplett i sted. Hadde tenkt meg ut. Var ekstremt med nedbør som kom, nå ble det akkurat opplett igjen...Regn eller snø? :/
Fikk en time på øyetFår sove litt når hun sover
Fått sovet noe da?Om hun våkner halvveis før fem så pleier det å funke. Da er hun bare litt sulten men ikke helt våken. Men inatt var det nogo. Så måtte bare stå opp med henne
Nååww, søta!Men en herlig akriveleif ❤:-*
Men godt å være ferdig medRegninger betalt. Kjedelig
God bedringNei må sove jeg før jeg blir hissigpropp. Sliten, trøtt og syk... Er nok bedre sånn i morgen håper jeg! Mannen får ta frøkna om hun vil noe. I stad var hun tørst
Natta herlige <3
Fikk en time. Hjalp på,men gruer meg til jobbFått sovet noe da?
Det er kengubarnetDu er kengubarnet som er syk?
Finn dere et rom daNååww, søta!![]()
Det er en grei planHehe. Får ta over verden en annen dag![]()
Søting tenker jegJa. Han ser så rar ut nå, med tanna på halv tolv og det mellomrommet mellom tenna![]()
Første gangen for meg ogsåHadde ikke sånne ting mens jeg var gravid jegikke noen av gangene..