Skravletråd April

Først må drenet ut så får vi se. Ønh legen mente nei men jeg er mer usikker. Med den nå 4 gangen med ørevondt på en mnd så tviler jeg på vi er ferdig
Uff. Føler så med dere. Synes våre runder var nok liksom. Krysser Alt jeg har for at dere kan slippe unna

Takk :)

Jeg synes det er så kjipt at han må gjennom det samme som meg
Du var også et ørebarn altså?
Jeg har kun hatt ørebetennelse en gang i blant. Kan ikke forestille meg å gå slik J, kb og du har gått :o ser for meg et skikkelig smertehelvete

Du var også et ørebarn altså?
Jeg har kun hatt ørebetennelse en gang i blant. Kan ikke forestille meg å gå slik J, kb og du har gått :eek: ser for meg et skikkelig smertehelvete
Yes var det , ble friskmeldt da jeg var 27... men har hatt store problemer igjen siste året...
Pappa plagdes til han ble operery da han var 14 år..

Yes var det , ble friskmeldt da jeg var 27... men har hatt store problemer igjen siste året...
Pappa plagdes til han ble operery da han var 14 år..
Såpass. Visste ikke det kunne være arvelig jeg :o

Hei :)
Snart hjemme fra butikken. Det blir godt med litt frokost. Spist fyrstekake jeg da.
Blåser godt idag... Så idag er det ikke noen planer. Tenkte jeg skulle ringe riksen ang kynnerne mine i morgen.

Hva står på deres plan idag?

Skal prøve å komme oss ut en dag denne uken, men spørs når. Det er jo så kaldt og trist ... Må sende søknad om foreldrepenger. 30+4 er litt sent ute men men

Hei :)
Snart hjemme fra butikken. Det blir godt med litt frokost. Spist fyrstekake jeg da.
Blåser godt idag... Så idag er det ikke noen planer. Tenkte jeg skulle ringe riksen ang kynnerne mine i morgen.

Hva står på deres plan idag?

Skal prøve å komme oss ut en dag denne uken, men spørs når. Det er jo så kaldt og trist ... Må sende søknad om foreldrepenger. 30+4 er litt sent ute men men
Vi skal til legen. Det er vår plan

Pleier ho å sovne igjen etter første måltid vanligvis?
Om hun våkner halvveis før fem så pleier det å funke. Da er hun bare litt sulten men ikke helt våken. Men inatt var det nogo. Så måtte bare stå opp med henne

Nei ikke sant. Han ble litt i tvil han legen vi hadde sist da når han hørte det
Jeg tenker nå slik at det gjerne er noen som er mer utsatt arvelig enn andre? Blir litt sånn at man ikke kan tenke at det er tilfeldig når så mange i familien får det.

Makan :shifty: Du får romstere litt i taket neste gang du er oppe ekstra tidlig :p :D Blir det noe tid til spilling i dag da tro?
Jeg pleier å legge mobilen intil veggen å spille av ringeronen min når ungene bråker i kjelleren :p det er vegg i vegg med soverommet vårt.

Back
Topp