Skravletråd

Rart med det der. Tok et kjempefintbilde med mobilen - skulle prøve på noe lignende noen dager etter med ordentlig kamera (som jeg eventuelt kan få blåst opp og ha på veggen) - helt umulig. Var ikke i humør og blåste seg opp på alle :p
Skal ikke være enkelt

Men av og til er sintebilder litt morsomme de og :p
hehe prøvde jo på det samme her nå..jaja...får prøve klare meg med de jeg har...bør få bestilt slik jeg kan ha de med hjemover...

Lille her sov 6t før hun våknet for mat i natt. Ikke verst. Spiste 1,5 porsjoner med grøt kl 1630 elns.
Blandet den pæregrøten jeg kjøpte i Sverige med Sinlac. Det var visst KJEMPEGODT.

Hun var helt på tuppa etter den og gaaapte og gaaaapte da jeg skulle mate henne, grøten kom ikke fort nok :p
Åh så herlig :D

Lille her sov 6t før hun våknet for mat i natt. Ikke verst. Spiste 1,5 porsjoner med grøt kl 1630 elns.
Blandet den pæregrøten jeg kjøpte i Sverige med Sinlac. Det var visst KJEMPEGODT.

Hun var helt på tuppa etter den og gaaapte og gaaaapte da jeg skulle mate henne, grøten kom ikke fort nok :p

Hehe så bra da :D

Så var hun våken igjen, kunne ikke vurdert å sove en stund da når hun var så trøtt og sur :P :P

Hei :) God morgen, natta har vært vanlig den. Litt tidlig morgen på frøkna for hun sto opp halv 8 så hun var egentlig ganske sur da vi sto opp :p så hun sover igjen :)

I dag er det fotball på storebror.. ikke så mye andre planer egentlig. lekser... også må han fargelegge et trivselskart.. skal ha samtale på skolen i morgen. f.eks friminutt: hvis han liker det godt skal han fargelegge grønt, gult hvis passe og rødt hvis han ikke liker osv.. er ganske mange ting :p men viktig da :)
dere?
Morsom måte å gjøre det på med fargelegging.

På butikken en liten tur.
Poste 2 pakker.
Fikser med takkekort nå.
Div husarbeid.
Senteret i ettermiddag

Rart med det der. Tok et kjempefintbilde med mobilen - skulle prøve på noe lignende noen dager etter med ordentlig kamera (som jeg eventuelt kan få blåst opp og ha på veggen) - helt umulig. Var ikke i humør og blåste seg opp på alle :P
Skal ikke være enkelt

Men av og til er sintebilder litt morsomme de og :P
Svigermor har store fotografbilder av alle barna sine som ettåringer på veggen. Min samboer har deeeet gliset og ser skikkelig fornøyd ut! Sannheten er at han strigråter :p

Svigermor har store fotografbilder av alle barna sine som ettåringer på veggen. Min samboer har deeeet gliset og ser skikkelig fornøyd ut! Sannheten er at han strigråter :p
Ååh stakkars - skal ikke være enkelt det der.

Mormor fikk tatt noen av meg og kusinen min da vi var halvannet år. Ble veldig få bilder hvor vi ser mot kameraet :P

Ååh stakkars - skal ikke være enkelt det der.

Mormor fikk tatt noen av meg og kusinen min da vi var halvannet år. Ble veldig få bilder hvor vi ser mot kameraet :P
Han ser jo blid og fornøyd ut da. Men tror det er på bare det ene bildet ;)
Haha, bilder av barn asså! Vi har forøvrig ingen som går å brukes fra dåpen.. Må få på kjolen igjen og prøve å få tatt noen..

Back
Topp