Skravletråd April

God morgen :) en gutt levert på skolen og andre godt planta i sofaen. Satser på å få begge på skolen i morgen ;)

God morgen :) en gutt levert på skolen og andre godt planta i sofaen. Satser på å få begge på skolen i morgen ;)
Begge de to store, og faren, ut døra nå nettopp. En til skole, en til bhg og mannen tilbake hit.

Jeg og lillesøster er på badet. Hun er ferdig, så da er det min tur.

Begge de to store, og faren, ut døra nå nettopp. En til skole, en til bhg og mannen tilbake hit.

Jeg og lillesøster er på badet. Hun er ferdig, så da er det min tur.
Effektiv dere da :) står dere tidlig opp for å få alle ut døra?

Her er mannen utav døra 6.30 :o så må forberede meg på å få tre unger IT døra selv etter sommeren :P synes det er utfordrende nok med to ;)

Har akkurat bestilt ny mobil :)

Håper du har fått sove litt:)
Sov til 08:30. N var litt våken av og på, men var smokken eller dyna så ikke noe stress sånn. Bare litt sysover idag, men fult lov. Det er jo mandag

Effektiv dere da :) står dere tidlig opp for å få alle ut døra?

Her er mannen utav døra 6.30 :o så må forberede meg på å få tre unger IT døra selv etter sommeren :P synes det er utfordrende nok med to ;)
Vel, mannen og de to store sto opp ca sju, de kledde på seg og han laget frokost som de spiste. Jeg og lillesøster sto opp åtte, da kom de ned og pusset tenner, fikk kos av henne og ut døra 75 min etter at ungene våknet. Direkte effektive er vi altså ikke...

God morgen ble lite tid til å være her igår og blir liten tid idag også tror jeg :o

Vel, mannen og de to store sto opp ca sju, de kledde på seg og han laget frokost som de spiste. Jeg og lillesøster sto opp åtte, da kom de ned og pusset tenner, fikk kos av henne og ut døra 75 min etter at ungene våknet. Direkte effektive er vi altså ikke...
Hehe. Godt at flere bruker litt tid ;)

Back
Topp