Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge de to store, og faren, ut døra nå nettopp. En til skole, en til bhg og mannen tilbake hit.God morgenen gutt levert på skolen og andre godt planta i sofaen. Satser på å få begge på skolen i morgen
![]()
Effektiv dere daBegge de to store, og faren, ut døra nå nettopp. En til skole, en til bhg og mannen tilbake hit.
Jeg og lillesøster er på badet. Hun er ferdig, så da er det min tur.
Hvilken type?Har akkurat bestilt ny mobil![]()
Samsung Galaxy s7Hvilken type?![]()
Det var tidlig å støvsugeGod morgen! Våknet opp av at huseier dro fram støvsugeren litt før 6vekket både meg og barn
![]()
Sov til 08:30. N var litt våken av og på, men var smokken eller dyna så ikke noe stress sånn. Bare litt sysover idag, men fult lov. Det er jo mandagHåper du har fått sove litt![]()
Tidlig oppe med andre ordMorgen! Her starta dagen med ei våken frøken før 5. Så dette blir en laaang dag
Ligger fortsatt til 300Det var en delhåper du fikk god pris!
Nei det gjør ikke jeg heller gitt:-(
Liker ikke :-(
Sovnet etterhvert heldigvis. Hvordan var din?Hvordan var deres natt da?
Vel, mannen og de to store sto opp ca sju, de kledde på seg og han laget frokost som de spiste. Jeg og lillesøster sto opp åtte, da kom de ned og pusset tenner, fikk kos av henne og ut døra 75 min etter at ungene våknet. Direkte effektive er vi altså ikke...Effektiv dere dastår dere tidlig opp for å få alle ut døra?
Her er mannen utav døra 6.30så må forberede meg på å få tre unger IT døra selv etter sommeren
synes det er utfordrende nok med to
![]()
Å ja for lenge sidenGod morgen
Det har vi vel klart nå?
Helt perfekt joNøyaktig samme tiden det tar for meg på ferja![]()
Tja snart, skal bare ha eksamen førstOg det må du slutte med![]()
Hehe. Godt at flere bruker litt tidVel, mannen og de to store sto opp ca sju, de kledde på seg og han laget frokost som de spiste. Jeg og lillesøster sto opp åtte, da kom de ned og pusset tenner, fikk kos av henne og ut døra 75 min etter at ungene våknet. Direkte effektive er vi altså ikke...
Hurra for tqnn som er uteGod morgen!
I natt falt tanna til storebror ut :-D
Han kom inn i natt og fortalte at den endelig var ute :-D
Han hadde våknet av at den plutselig lå i munnen hans
Så da var tann nr 3 ute ;-)