Skravletråd April

Går det bedre med dere nå? Med tanke på alt dere har opplevd i det siste.
Nei :( det er svært tungt ... Men vi må la sjokket legge seg så vi kan bearbeide. Begravelsen er jo en del av det

Nettopp begynt å se?
Jeg har sett til sesong 8 eller så.. Men så stoppet det. Så.. Må se alt på nytt for å komme inn i det igjen :p
Nei nei, har sett til sesong 7, nesten som deg ja ;) Men så begynte vi å se på Sleepy Hallow :) Og da ble det mindre Supernatural :(

Nei nei, har sett til sesong 7, nesten som deg ja ;) Men så begynte vi å se på Sleepy Hallow :) Og da ble det mindre Supernatural :(

Den så vi én episode av! Men så ble det ikke mer.. Er den bra? :)

Jeg er en sånn.. se-alt-i-en-smell-person.. Liker spare opp sesonger og se alt.. fra starten hver gang :p
Sambo er en sånn.. se-alt-samtidig-person -.-
Så.. nå henger jeg ikke såå med mer. Ser SÅ mange serier at jeg ikke husker navnet på alle engang!

Nåja. Jeg har ikke brukt den siden jeg var 15 omtrent. Eller 17.. Husker ikke. Men da var jeg undervektig/på grensen til undervektig. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å miste NOEN kg, men tror ikke jeg skal satse på å bli så slank igjen :) tenker jeg heller skal prøve på å ikke måtte sy den ut enda mer :p

Helt innafor å sy ut en konfirmasjonsbunad må jeg si.

Burde finne fram bunader snart her og. Sjekke om vesla sin passer enda. Finne babyen sin.. Og ikke minst prøve min. Sydde den inn ganske mye etter første svangerskap. Og enda kunne den vært litt mindre.. Men igjen jeg kunne bruke bunad 6 mnd gravid.. Kjekt å ha litt å gå på og :p

Men har du smakt de eplene som har sånn hvit "netting" rundt seg? I løsvekt? De er saftige og gode, vet ikke om det er pink lady?
Det er pink lady. Men de i 6 pakk er best. Liker at de er litt sure

Back
Topp