Uff jaKroppen min reagerer allerede så mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jaKroppen min reagerer allerede så mye![]()
Ja, da kan det være et greit mål jaNåja. Jeg har ikke brukt den siden jeg var 15 omtrent. Eller 17.. Husker ikke. Men da var jeg undervektig/på grensen til undervektig. Hadde sikkert ikke hatt vondt av å miste NOEN kg, men tror ikke jeg skal satse på å bli så slank igjentenker jeg heller skal prøve på å ikke måtte sy den ut enda mer
![]()
Da må du velge en annen skog uten gjørmeNja ikke helt enig nå når det er sågjørmetr
Oi, det blir et par epler.. Og sunt daBeste i verden! Spist det i ca 6 uker hver kveld
Ser på RobinsonDer?
Sitter i sofan med beina høytHolder på å legge ungen
Skal straks legge meg med noe film eller serie
Enn der?
HeheDen var på som reklame forrige fredag i reklamepausen til senkveldTrodde TV`n hadde hengt seg opp
![]()
Går det bedre med dere nå? Med tanke på alt dere har opplevd i det siste.Spiser kvelds høydepunkt! Pink lady eple![]()
Hva ser du på av serie nå?![]()
Helt nyyydeligHehemen det smaker nydelig!
![]()
Tilbake nåSå kjekt med besøkGod tur senere i kveld
![]()
Veldig deiligSå deilig å få gjøre noe sammen![]()
God kveld
Så bra! Blir den klar til mai da?![]()
Samme som duSofa!!
Du da?
Det var en del du fulgte med på jaFøler jeg ser på alt mulig samtidig..
Ferdig med Grimm, TWD og iZombie.. dessverre. Såå spennende!!
Skal også begynne supernatural på nytt.. Også ser jeg how I met your mother om jeg strikker..
.. Også tenkte jeg se i alle fall én episode av goosebumps.
+++
Ja, da kan det være et greit mål ja![]()
Fliiink du/dere erTilbake nåble 10 km løping/gåing
![]()
Først tacolasagne og så isHva har du spist?![]()
Det var en del du fulgte med på jaHer er supernatural, så spennende og kjekke karer
![]()
![]()
Ja :/ må ta dusj hver dag og roe ned kynnerne mineUff jablir jo en ekstra belastning...