Ble velrundt 25 plagg
Oi, ja da har du ryddaEr sikkert noen her men det er jo stor sykkelinteresse her så de fleste har vanlig
Ja da forstår jeg at det er mange vanlig sykler i området
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble velrundt 25 plagg
Oi, ja da har du ryddaEr sikkert noen her men det er jo stor sykkelinteresse her så de fleste har vanlig
Tusen takkKondolererJeg er ikke så flink med å komme med trøstende ord og slik så jeg sender deg en klem <3 Håper det hjalp med en dusj!
Ja da kan jeg forstå prisenHehe jafant ikke så ekstremt mye interessant og ikke hadde jeg mye kontanter heller
var 1 t før de stengte, så det var sikkert grunnen til prisene jeg fikk
![]()
Greit å få det ut når det er for liteOi, ja da har du rydda
Ja da forstår jeg at det er mange vanlig sykler i området![]()
Flink du erAlle klær lagt sammen. Kb sitt skap er ryddet og klær lagt ut til salg
Haha, ikke jeg hellerNoen ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg gidder og lage (nesten) alt fra grunnen av
Var veldig koseligSå kjekt da![]()
Ja det er nok kroppens måte å si ifra på! Du får prøve å få tanken opptatt på andre ting, selv om det sikkert er vanskelig!Tusen takkdet er aldri lett. Trenger ikke si mer
håper det
har gått sånn siden onsdag og i går tok det seg opp. Regner med det er kroppen min som reagerer
Ligger det på finn?Greit å få det ut når det er for lite
Haha, hun kan jo prøve segBle litt sjokkert over svigermor som satt der å nærmest bestemte at snart så skulle hun ta med seg J å få hull i ørene![]()
Ikke noe "har dere vurdert dette" neida men "snart skal hun være med farmor å få hull i ørene" for vi som foreldre har jo ingenting vi skulle ha sagt *oppgitt*
Da får målet være å sy den inn neste årGod kveld!
Da har jeg vært og levert bunaden min.. Hun må legge ut hele 10 cm i midjen! Woops.. Og sikkert en 8 cm over brystet..
Hvorfor ikke?Hei![]()
Titter innom før jeg skal spise litt mat. Hvordan har dagen deres vært?
Koselig å se broren minhan har fått elektrisk rullestol nå.
Ellers lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke kan bli med i begravelsenveldig kjipt ...
Veldig vanskelig :/ prøver så godt jeg kanJa det er nok kroppens måte å si ifra på! Du får prøve å få tanken opptatt på andre ting, selv om det sikkert er vanskelig!
Næmmen, er det familien uflaks denne helga?!Huff, velta på sykkel i dag jeg...
Vi var på sykkeltur, og når vi hadde trillet ned en bakke, så ville ikke sykkelkjedet mitt gå rundt, så jeg skulle gå av sykkelen. Samboer (med sykkelvogn) kikket ikke foran seg akkurat da, han kikket ned på hjulet sitt, og krasjet i meg som da var på tur å gå av, og hadde all vekt på ene foten. Jeg velta og tråkket over foten og fikk sykkelen over meg.
Kjenner at jeg vil få en del blåmerker på legger og lår ja![]()
Og ankelen er øm.
Godt jeg bare har kontordag i morgen ;-)
Skog er bestHjemme fra en liten sykkeltur. Rart hvor mye mer sliten man blir av å sykle i skogen enn på asfalt
Kroppen min reagerer allerede så myeHvorfor ikke?![]()
Nei lokal kjøp og salgLigger det på finn?
Nja ikke helt enig nå når det er sågjørmetrSkog er best![]()